نیمار: امباپه پسر طلایی پاری سن ژرمن است

نیمار: امباپه پسر طلایی پاری سن ژرمن است

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی به تمجید از کیلیان امباپه هم تیمی فرانسوی‌اش در پاری سن ژرمن پرداخت و اذعان کرد که امباپه کمک شایانی به او وفق پیدا کردن با شرایط زندگی در شهر پاریس کرده است. 

به گزارش فوتبالی، نیمار در سال 2017 با مبلغ رکورد شکن 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، اما در چند فصل اخیر شایعات زیادی پیرامون این بازیکن در خصوص آینده‌اش به وجود آمده است. 

به نقل از سایت گل، نیمار مدعی است که امباپه نقش بسزایی در زندگی او در پاریس داشته است. او در این باره به فرانس فوتبال گفت: "او درباره "فرانسوی بودن" چیزهای زیادی به من آموخت. کیلیان به من ذهنیت فرانسوی را یاد داد. من بخش بزرگی از تطبیق یافتنم با زندگی در شهر پاریس را مدیون او هستم. اول از همه باید بگویم که من او را تحسین می‌کنم. کیلیان یک انسان متمرکز، با ادب، مهربان و خوشحال است. او مرد بسیار خوبی است و به همین دلیل ما با هم دوستان خوبی هستیم. من شانس دیدن او را در تمرینات داشتم، سرعت بالایش را مشاهده کردم و متوجه شدم که او واقعا باهوش هست و در همان لحظه به خودم گفتم که او پسر طلایی پاری سن ژرمن است." 

نیمار در ادامه افزود: "سرعت داشتن در فوتبال به تنهایی کافی نیست. شما باید باهوش باشید که از سرعت خود، بهترین استفاده را ببرید و کیلیان چنین آدمی است."

4416