عکس؛ درگیری عجیب توخل و کونته از وسط بازی که تا آخر بازی ادامه داشت!

عکس؛ درگیری عجیب توخل و کونته از وسط بازی که تا آخر بازی ادامه داشت!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی و تاتنهام در ورزشگاه استمفورد بریج به تساوی دو بر دو رسیدند و بدین ترتیب یک امتیاز نصیب هر دو تیم شد اما این بازی یک بازی پر تنش روی نیمکت هر دو تیم بود و توماس توخل و آنتونیو کونته درگیری عجیب و غریبی داشتند.

به گزارش فوتبالی، استارت دعوا میان کونته و توخل در دقیقه 68 زده شد جایی که پیر هویبرگ دروازه چلسی را باز کرد و بازی یک بر یک مساوی شد. آنتونیو کونته رو به توماس توخل خوشحالی بی حد و مرزی انجام داد و خودش را به او نزدیک کرد و با او تنه به تنه شد و بدین ترتیب توماس توخل کنترل اعصاب خود را از دست داد و با او درگیر شد که البته نیمکت نشین ها هر دو طرف را از هم جدا کردند.

در ادامه کار وقتی چلسی گل دوم را زد و دو بر یک جلو افتاد، توماس توخل از ته دل خوشحالی کرد و در کنار خط دوید و از مقابل کونته رد شد. این پایان کار نبود و در دقیقه 96 تاتنهام توسط هری کین گل دوم را به ثمر رساند و بازی را مساوی کرد. پس از این گل و به صدا درآمدن سوت پایان بازی، توخل و کونته هنگام دست دادن پایان بازی دوباره با هم درگیر شدند. آن ها دست های هم را محکم فشار دادند و به هم خیره شدند و دوباره یک درگیری به وجود آمد که نیمکت نشین ها از هم جدایشان کردند.

تماشای ویدیوی درگیری وسط بازی کونته و توخل

تماشای درگیری توخل و کونته در پایان بازی

1470