واکنش جالب کونته به درگیری با توماس توخل

واکنش جالب کونته به درگیری با توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته و توماس توخل در طول بازی و همچنین پایان بازی چلسی و تاتنهام با هم دچار درگیری شدند و بدین ترتیب صحنه های عجیب و غریبی رقم خورد.

به گزارش فوتبالی، آنتونیو کونته در نشست خبری خود پس از بازی مقابل چلسی درباره درگیری با توماس توخل گفت:" این خیلی مهم نیست، مهم فوتبال است."

در واقع آنتونیو کونته به نوعی از مسئله درگیری خیلی سریع عبور کرد و این مسئله را یک مسئله بی اهمیت جلوه داد. کونته به طور کلی یک مربی پر شر و شور است و به نظر می رسد که برخی از این درگیری ها در طول بازی ها برای او عادی است.

البته کونته در ادامه درباره بازی صحبت کرد و باز هم اشاره ای به درگیری با توخل داشت:" صادقانه بگویم، چلسی بهتر از ما کار کرد. ما می توانیم بهتر باشیم. بازیکنان من می خواستند تا آخر در بازی بمانند. ما باید به کار خود ادامه دهیم و پیشرفت کنیم. داور به من کارت قرمز نشان داد ولی نفهمید که چه اتفاقی دقیقا افتاد. من خشونت را با خشونت جواب می دهم و باز هم تکرار می‌ کنم مشکلی نیست."

این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت که توخل و کونته هم در طول بازی و هم آخر بازی در آن با هم درگیر شدند. داور بازی به هر دو در پایان کار، کارت قرمز داد.

1470

ویدیوی درگیری توخل و کونته هنگام دست دادن