هدف اصلی آنتونیو کونته در تاتنهام

هدف اصلی آنتونیو کونته در تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام قصد دارد تا سطح کیفی بازیکنانش را بالاتر ببرد و آن‌ها برای رقابت کردن در کورس قهرمانی آماده کند. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود میزبان لیدز یونایتد خواهد بود. تنها چند هفته از حضور کونته در تیم شمال لندنی می‌گذرد و این سرمربی ایتالیایی از اوضاع تیم خیلی راضی نیست. 

کونته در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "حرف زدن با بازیکنان؟ این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما وارد باشگاه جدیدی شده‌اید و می‌خواهید با تمامی بازیکنان حرف بزنید. باید برای این کار زمان بگذارید و آن‌ها را بشناسید. آن‌ها نیز باید مرا بشناسند و این رابطه متقابل است. بازیکنانی هستند که واقعا می‌خواهند پیشرفت کنند. من می‌خواهم کیفیت تاتنهام را بالاتر ببرم."

"اسکیپ برای یک بازی محروم شد، اما امیدوارم که امیل هویبرگ به تمرینات بازگردد و برای جانشینی اسکیپ، باید به وینکس و یا اندومبله فرصت دهیم." 

"اندومبله؟ مربیان زیادی را دیدم که با او به مشکل برخورده‌اند. او کیفیت دارد، اما باید بفهمد که برای تیم بازی کند و در خدمت دیگر هم تیمی‌هایش باشد. این که چه وظایفی به او داده می‌شود، مهم است."

"خبر بدی را راجع به مصدومیت کریستین رومرو دریافت کردیم. من با دکترها حرف زدم و حالا باید 7 الی 10 روز برای جواب آزمایشاتش صبر کنیم." 

4416