نشست خبری توخل و کونته پیش از مصاف چلسی و تاتنهام در دربی لندن

نشست خبری توخل و کونته پیش از مصاف چلسی و تاتنهام در دربی لندن

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربیان چلسی و تاتنهام پیش از بازی حساس تیم‌هایشان مقابل هم در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کردند.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس ظرف امروز و فردا در شهرهای مختلف این کشور برگزار می‌شود.

آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از بازی تاتنهام مقابل چلسی صحبت‌هایی بیان داشته که در ادامه می‌خوانید:

"کلمنت لنگله کمی مشکل داشت و فکر نمی‌کنم برای بازی مقابل چلسی در دسترس باشد. مصدومیتش جدی نیست ولی می‌خواهیم احتیاط کنیم. اسکیپ را نیز در اختیار نداریم؛ فکر می‌کنم چند هفته دیگر زمان لازم دارد."

"این‌که بدون فکر فقط بازیکن بخرید احمقانه است. می‌دانم که نمی‌توانم همه چیز را به سرعت داشته باشم و این احمقانه است که پول زیادی خرج کنم و بازیکنان زیادی بخرم. ما داریم کار درست را با فکر انجام می‌دهیم نه این‌که فقط پول خرج کنیم و بازیکن بخریم. ممکن است بتوانید به سرعت پیشرفت کنید اما این‌که یک سطح بالاتر بروید کار مشکلی است. باید به کار کردن ادامه دهید و در خرید بازیکنان اشتباه نکنید؛ این موضوع خیلی مهم است زیرا اکنون زمان اشتباه کردن در بازار نیست."

"ما داریم در مورد بازیکنان خوبی صحبت می‌کنیم. هر فصل اهداف متفاوتی وجود دارد و امسال جام جهانی در پیش است و بازیکنان می‌خواهند بازی کنند. بعضی‌ها می‌توانند برای خروج به باشگاه فشار بیاورند و به جایی بروند که بیشتر بازی کنند."

"هری و سون برای تیم ما حیاتی هستند. فراموش نکنید که سون در فصل گذشته 23 گل و هری 17 گل به ثمر رساندند. اما در عین حال ما باید راهکارهای متفاوتی برای به گل رسیدن داشته باشیم. تیمی جاه‌طلب است که روش‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریف دارد."

"از ترکیب راضی هستم و فکر می‌کنم نسبت به سال گذشته بهتر شده‌ایم. با جذب ریچی و بازگشت خیل فکر می‌کنم گزینه‌های خوبی در خط حمله داریم. بیسوما نیز باعث پیشرفت در خط هافبک می‌شود و در خط دفاع نیز لنگله را جذب کردیم. خیلی مهم بود که بازیکنانی با کیفیت و قابل اعتماد به خدمت بگیریم."

هم‌چنین توماس توخل نیز در این نشست خبری صحبت‌هایی مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

"در مورد وسلی فوفانا من نظر نمی‌دهم. هر چقدر هم که سوال شما خوب باشد، من نظر نمی‌دهم. اگر به اعداد و ارقام نگاه کنید، می‌توانیم یک مدافع میانی دیگر به خدمت بگیریم. مشخصات سه نفر دفاع کمی متفاوت است، ما از آزپی در پست دفاع وسط راست استفاده می‌کنیم ولی او بیشتر به عنوان دفاع کناری است. بگذارید ببینیم چه می‌شود."

"در مورد خرید در پست حمله، ما می‌توانیم تیم خود را عمیقا تقویت کنیم. آرزوی شما یک چیز است، اما ممکن است یک اتفاق دیگر بیفتد. امکان خرید مهاجم هست، ما بازیکنی می‌خواهیم که با کیفیت، با شخصیت‌، قوی و در بالاترین سطح باشد. روزهای زیادی به پایان نقل و انتقالات مانده است."

"درباره پیر امریک اوبامیانگ، از کار کردن با او بسیار لذت می‌بردم، واقعا لذت‌بخش بود. برخی از بازیکنان، بازیکن شما می‌مانند، زیرا به شما بسیار نزدیک هستند. اوبا یکی از آن دسته بازیکنان است. حتی زمانی که با آرسنال بازی کردیم، بلافاصله بعد از بازی با همدیگر گفت‌وگو کردیم."

"در مورد تاتنهام، هیچ وقت هنگام آماده شدن برای این مسابقه، فاصله‌ای با آن‌ها احساس نکردم. آن‌ها تیم با استعدادی هستند. ما با تاتنهام چهار بار بازی کردیم و هر چهار بار را بردیم و هیچ گلی نخوردیم. این اتفاق یک تلاش بزرگ بود. من تمام حرف‌های آنتونیو کونته را قبل از بازی‌ باور نمی‌کنم. من او را بسیار تحسین می‌کنم. او به هر تیمی که می‌رود برای کسب همه چیز رقابت می‌کند، این چیزی است که او در حال حاضر می‌خواهد ثابت کند."

"در مورد گرمای لندن، در مجموع هوا مطلوب است. ما جلسات تمرینی خود را در صبح‌ها انجام می‌دهیم. ممکن است گرما در استادیوم بازی بدتر شود. ما الگوهایی را برای کاهش دمای بدن به کار گرفته‌ایم تا وضعیت را تا حد امکان بهبود ببخشیم."

"در مورد مهار تاتنهام، مسلما این راز را به شما نمی‌گویم. ما باید در مناطق خاصی از زمین بازی بسیار منضبط باشیم. آن‌ها سطح خودشان را بالاتر برده‌اند. ساختار بازی ما مشابه است، اما الگوی پرسینگ هجومی و نگرش در دفاع فرق دارد و این مسئله خیلی تغییر می‌کند. خیلی مهم است که ما روی توپ خوب باشیم، تیم برتر باشیم، بازی را در نیمه حریف به گردش در بیاوریم و ضد حملات آن‌ها را کنترل کنیم. آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های جهان در ضد حمله هستند. به همین دلیل است که ما هرگز نمی‌توانیم ساختار خود را در حین حمله از دست بدهیم."

"در مورد این‌که چلسی دیگر بازیکنانی را به خدمت نگیرد، مشکلی نیست. اگر روی خرید بازیکنی صد درصد مطمئن نباشیم سعی نمی‌کنیم اون بازیکن را به خدمت بگیریم. همه خریدهایی که تاکنون کردیم فوق‌العاده هستند و به ما کمک خواهند کرد. ما هنوز زمان برای خرید داریم."

"درباره پتر چک، من خیلی دلتنگ او هستم. من او را در روزهای آخر دیدم و می‌داند که ما خیلی برای او دلتنگ شده‌ایم. او به صورت روزانه در تمرینات بود، او فردی بود که ارزش‌ها و نگرش‌های باشگاه را زندگی می‌کرد. او کمک و دستیار بزرگی برای من بود. صداقت او یک ویژگی کلیدی در تمام تلاش‌های او بود، متواضع و فوق‌العاده صادقانه بود. ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم و همه چیز را حل کنیم. همه باید رو به جلو قدم بردارند."

"من فکر می‌کنم که رحیم استرلینگ باید در نوک بازی کند یا در بین خط دفاعی حریف برای دوندگی و فرار از آفساید قرار گیرد. چیزی که واضح است، تاثیر او در تیم بسیار زیاد است."

‌"مارکوس در تمرینات حضور ندارد و در تلاش است تا انتقالش را نهایی کند و کواچیچ هم از ناحیه زانو مصدوم است."

"درباره انتخاب نفرات تیم، مطمئن هستم سخت است. داده‌ها در شرایط مختلف خروجی‌های متفاوتی دارند. شاید مهم این باشد که چگونه می‌خواهید و آن را می‌پذیرید، زیرا گاهی انتخاب نفرات دشوار خواهد بود. این یک سوال است که چه کسی اراده و توانایی فیکس شدن دارد."

9404