تاکتیک پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن مشخص شد

تاکتیک پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- روز شنبه و در هفته نخست لیگ بیست و دوم پرسپولیس باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، سرخپوشان تهرانی فصل گذشته پس از تساوی برابر همین ذوب آهن و شاگردان مهدی تارتار از صدرجدول و قهرمانی دور شدند. شاید هضم قهرمانی هیچ تیمی به اندازه استقلال برای هواداران پرسپولیس سخت نبوده باشد.
برهمین اساس پیروزی مقابل تیم مهدی تارتار و استارت لیگ بیست و دوم با ۳ امتیاز می تواند یک هدف بزرگ برای یحیی گل محمدی و شاگردانش باشد.
در تمرین روزهای اخیر پرسپولیس بخش اعظمی از تمرینات تیم به استفاده از کانال‌های کناری و ارسال از دو سمت زمین روی دروازه‌ حریف بوده است.
دانیال اسماعیلی فر و محمد مهدی احمدی به علاوه سعید صادقی و مهدی ترابی در برنامه های تاکتیکی یحیی گل محمدی نقش ویژه ای داشته و وظیفه دارند به شدت مدافعان کناری ذوب آهن را تحت فشار قرار دهند.
این ۴ بازیکن مجاز هستند آزادانه در زمین حریف نفوذ کرده و با ارسال های مواج، مهاجمان پرسپولیس را تغذیه کنند.
اخبار تکمیلی اما حکایت از برنامه های ویژه یحیی گل محمدی برای استفاده از ضربات ایستگاهی دارد.
سرمربی پرسپولیس به سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی این اجازه را داده است که پشت و درون محوطه جریمه ذوبی ها دریبل بزنند و خطا بگیرند.
یحیی گل محمدی روی ضربه پنالتی یا ضربات کاشته و ایستگاهی حساب ویژه ای در دیدار با ذوب آهن باز کرده و امیدوار است به لطف بازیکنان سرزنی همچون گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، کمال کامیابی نیا و مهدی عبدی بتواند با استفاده از این شیوه به گل برسد.
7777