گل برگردون مسی مقابل کلرمون از نماهایی دیدنی(عکس)

گل برگردون مسی مقابل کلرمون از نماهایی دیدنی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن در بازی پی اس جی مقابل کلرمون در هفته اول رقابت های لوشامپیونه فرانسه خوش درخشید و در این بازی دو گل زد و یک پاس گل داد.

به گزارش فوتبالی، مسی که فصل گذشته عملکردش در لیگ فرانسه جالب نبود، در این فصل شروع بسیار خوبی داشت و نشان داد که برای درخشیدن پا به فصل جدید گذاشته است. او در این بازی گل پنجم پی اس جی را به شکلی دیدنی به ثمر رساند. مسی روی توپی که از پاردس به او رسیده بود، پس از استپ سینه توانست یک ضربه برگردان به توپ بزند و بدین ترتیب دروازه کلرمون را باز کند.

مسی در هفته اول از رقابت های لوشامپیونه فرانسه یک گل استثنایی به ثمر رساند که کمتر در دوران حرفه ای او از این نوع گل ها دیده بودیم. البته که مسی گل های خاص و متنوع زیادی زده است که بسیاری از آن ها تعجب بر انگیز است اما این گل مسی از آن گل هایی بود که کمتر دیده ایم مسی تلاشی برای زدن آن ها کند و اکنون بالاخره موفق شد با یک ضربه برگردون گلی زیبا به ثمر برساند.

مسی در این بازی در دقیقه 80 هم یک گل روی پاس نیمار به ثمر رساند. قیچی برگردون او در دقیقه 85 بود. مسی در دقیقه 9 بازی بود که پاس گل اول را به نیمار داد.

1470