رسمی؛ بازیکن اسبق بارسلونا به چلسی پیوست

رسمی؛ بازیکن اسبق بارسلونا به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مارک کوکوریا، مدافع وسط و مدافع چپ اسپانیایی به طور رسمی از باشگاه برایتون راهی چلسی شد و بدین ترتیب آبی پوشان لندن یک بازیکن جدید را در این تابستان به خدمت گرفتند.

به گزارش فوتبالی، در روز های اخیر حرف و حدیث های زیادی پیرامون مارک کوکوریا مطرح بود چرا که در ابتدا باشگاه برایتون به توافق رسیدن کوکوریا با چلسی را تکذیب کرد و گفت که این بازیکن قرار نیست جایی برود اما در نهایت دیدیم که اکنون کوکوریا به طور رسمی به چلسی پیوسته است. البته فابریزیو رومانو گفته بود که کوکوریا به چلسی می رود و بدین ترتیب می بینیم که اعتبار این خبرنگار ایتالیایی حتی از بیانیه رسمی برخی باشگاه ها مثل برایتون بیشتر است!

کوکوریا محصول آکادمی بارسلونا است و همان طور که گفته شد توانایی بازی در پست دفاع چپ و دفاع وسط را دارد. او تا سال 2020 در بارسلونا حضور داشت و در لالیگا در تیم هایی مثل ایبار و ختافه بازی کرد و سپس راهی برایتون در لیگ برتر انگلیس شد. اکنون او به طور رسمی به چلسی پیوسته است.

قرارداد کوکوریا با چلسی به مدت 6 سال اعتبار دارد و آبی های لندن مبلغ 55 میلیون پوند برای خرید این بازیکن پرداخته اند و چیزی حدود 7 میلیون پوند هم پاداش عملکرد در این قرارداد گنجانده شده است.

1470