کوکوریا اولین خروجی احتمالی چلسی در ژانویه

کوکوریا اولین خروجی احتمالی چلسی در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- مارک کوکوریا خرید ناموفق ۶۲ میلیون پوندی چلسی در نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ اولین خروجی ژانویه از تیم تحت هدایت پوچتینو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، این مدافع اسپانیایی در این فصل حتی یک دقیقه در لیگ برتر بای چلسی بازی نکرده و تنها بازی او در برابر ویمبلدون در جام اتحادیه انگلیس بود.کوکویای کم روحیه احتمالاً برای بازی دور سوم اتحادیه در خانه برایتون تیم قبلی خود در ترکیب ثابت آبی های لندن خواهد بود.

به گزارش تلگراف اگر کوکوریا زمان بیشتری برای بازی در لیگ برتر پیدا نکند،  آماده است تا لندن را ترک کند. گفته می شود این بازیکن با مائوریستیو پوچتینو، سرمربی چلسی درباره آینده خود صحبت کرده است. کوکوریا پس از یک سال پر دردسر در زندگی حرفه ای و شخصی اکنون در حال بررسی گزینه های خود است. کوکوریا 25 ساله در صورتی که شانس بازی بیشتری در تیم اصلی چلسی نداشته باشد، می تواند به اسپانیا برگردد. خانه او فصل گذشته مورد سرقت قرار گرفت و همین امر اقامت در شهر لندن را برای او دشوارتر کرد و به مشکلات روحی او در زمین مسابقه افزود. انتقال قرضی به منچستریونایتد در ساعت پایانی  فصل نقل و انتقالات تابستانی دیگر گزینه کوکوریا بود که در لحظات پایانی شکست خورد. کوکوریا پنجمین خرید دوران تاد بولی به دنبال تغییر اوضاع استمفوردبریج  بود و باید دید وضعیت آینده او در باشگاه لندنی چگونه خواهد بود.

گفته می شود رئال مادرید بی سر و صدا وضعیت او را تحت نظر دارد تا بتواند به عنوان یک گزینه محتمل برای نیم فصل دوم و به شکل قرضی راهی سانتیاگو برنابئو شود. هموطن کوکوریا و هم تیمی سابق او درچلسی، کپا آریزابالاگا در غیاب تیبو کورتوا دروازه بان مصدوم رئال مادرید هم با سفید پوشان شهر مادرید قراردادی یک ساله و قرضی بسته است.

۱۰۰۹