رضاوند: دو باشگاه در حال مذاکره هستند و ظرف یکی دو روز آینده تکلیف مشخص می‌شود

رضاوند: دو باشگاه در حال مذاکره هستند و ظرف یکی دو روز آینده تکلیف مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک مورد علاقه نکونام گفت: هواداران استقلال همیشه به او لطف داشتند و برای استقلال در همه شرایطی آرزوی قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول را دارد.

به گزارش فوتبالی، آرش رضاوند هافبک نیم فصل گذشته فولاد که در تمرینات پیش فصل استقلال برای لیگ بیست و دوم حاضر بود، کماکان منتظر به نتیجه رسیدن مذاکرات باشگاه فولاد با استقلال است و موضوع رفتنش از جمع آبی‌ها به طور کلی منتفی نشده است. آرش بعد از بازی دوستانه برابر هوادار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه آن را می‌خوانید؛

*در مورد شرایط تیم بعد از اردوی ترکیه صحبت کنید.
- شرایط تیم خوب است. اردوی خوبی در ترکیه داشتیم. امیدوارم رفته رفته بدن بازیکنان بعد از بدنسازی سنگین شرایط بهتری پیدا کند و سال خوبی برای استقلال باشد.
* در مورد ساپینتو و اعتقاد ویژه‌ای که به نظر به شما دارد چه نظری دارید؟
- این نظر لطف ایشان است و در این مورد باید از خودشان سئوال کنید. باید برویم جلو ببینیم چه طور پیش می‌رود شرایط.
* استقلال می‌تواند قهرمانی را تکرار کند؟
- به نظرم استقلال یکی از تیم‌هایی است که بازیکنانش تقریبا حفظ شده و بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده و قطعا همین‌طور است. شرایط تیم از پارسال هم بهتر است و پرمهره‌تر است و امیدوارم که اتفاق پارسال تکرار شود.
* باشگاه فولاد کماکان پیگیر گرفتن رضایت‌نامه برای شماست اما گویا ساپینتو مخالف است.
- بله همین‌طور است. دو باشگاه در حال مذاکره هستند و ظرف یکی دو روز آینده تکلیف مشخص می‌شود.
* نظر شخصی خودت چیست؟
- ببینید بحث احیا شدن در فولاد نبود چون اتفاقی در استقلال نیفتاده بود. یک شرایطی اتفاق افتاد که باشگاه تصمیم گرفت من بروم و این طرف هم صالح حردانی بیاید. تابع باشگاه بودم و امسال هم هر تصمیمی بگیرند تابع هستم.
* صحبتی با هواداران داری؟
- هواداران استقلال که همیشه به من لطف داشتند همیشه از من حمایت کردند و الان هم جا دارد از آنها تشکر کنم. اهل فضای مجازی هم نیستم زیاد و امیدوارم همیشه استقلال در بالا قرار داشته باشد.

7777