پیش‌بازی استقلال ملاثانی - سپاهان؛ قرعه مناسب مورایس برای صعود

پیش‌بازی استقلال ملاثانی - سپاهان؛ قرعه مناسب مورایس برای صعود

پایگاه خبری فوتبالی- سپاهان قرعه مناسبی برای صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی نصیبش شده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال آبی‌پوش ملاثانی در اهواز میزبان سپاهان اصفهان است. دیداری که تیم خوزستانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبانی خواهد کرد.

اما سپاهان در شرایطی پای به میدان این مسابقه می‌گذارد که دو بازی اخیر خود برابر ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده تا رتبه خود در جایگاه سوم جدول را تثبیت کند و تا حدودی از بحران خارج شود. طلایی‌پوشان که در مرحله قبلی موفق به حذف شمس‌آذر قزوین شدند، در این مرحله قرعه مناسب‌تری نصیبشان شده و باید مقابل تیم سیزدهم لیگ آزادگان بازی کنند.

هدایت تیم آبی‌پوش ملاثانی بر عهده سیاوش اکبرپور بازیکن سابق استقلال تهران است و این تیم اکثراً متشکل از بازیکنان جوان خوزستانی است. علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، احمد الجبوری و احسان علوان‌زاده از بازیکنان شناخته شده این تیم هستند که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند.

نتیجه مرحله گذشته: استقلال ملاثانی پس از تساوی یک بر یک مقابل صنعت نفت آبادان در وقت‌های قانونی و اضافه، توانست با نتیجه ۵ بر ۴ در ضربات پناتی بر این تیم غلبه کند و سپاهان هم با سه گل در اصفهان برابر شمس‌آذر به پیروزی رسید.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

استقلال آبی‌پوش ملاثانی - سپاهان

جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

تیم داوری: هادی علی نیافر، امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی

1997