سه بازیکن بارسلونا که به چلسی پیشنهاد شدند

سه بازیکن بارسلونا که به چلسی پیشنهاد شدند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در این تابستان بازیکنان مورد نظر چلسی یعنی ژول کنده و رافینیا را ربود اما به نظر می رسد که رابطه دو باشگاه اسپانیایی و انگلیسی خوب است.

به گزارش فوتبالی، گفته می شود که بارسلونا سه بازیکن خود یعنی ممفیس دیپای، پیر امریک اوبامیانگ و فرنکی دی یونگ را به چلسی پیشنهاد داده است. مهاجم گابونی در زمستان گذشته پس از فسخ قرارداد با آرسنال راهی بارسلونا شد اما با حضور لواندوفسکی و احتمال نیمکت نشینی، شایعاتی در مورد جدایی وی مطرح است. توخل از زمان حضور در دورتموند به خوبی اوبامیانگ را می شناسد و از خرید این مهاجم 33 ساله استقبال کرده است. مربی آلمانی حس می کند که اوبامیانگ می تواند مکمل خوبی در کنار استرلینگ در فاز هجومی باشد.

دی یونگ نیز در این تابستان مورد توجه منچستریونایتد بوده اما به نظر می رسد که این هافبک تمایلی به حضور در اولدترافورد ندارد.  این بازیکن پردرآمدترین بازیکن بارسلونا است  و فشار مدیران تیم کاتالان برای کاهش دستمزدش باعث شده تا احتمال جدا شدنش زیاد باشد.  از طرفی ممفیس دیپای نیز با خریدهای هجومی بارسلونا چاره ای جز جدایی ندارد چرا که ژاوی گزینه های دیگر را به او ترجیح می دهد و این مهاجم هلندی به جدایی فکر می کند که یوونتوس یکی دیگر از مشتریانش است.

4125