سبقت چلسی از رئال مادرید و بارسلونا برای جواهر برزیلی

سبقت چلسی از رئال مادرید و بارسلونا برای جواهر برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - نمایندگان باشگاه چلسی در سائوپائولو جلسه ای با خانواده و وکیل اندریک جواهر 16 ساله پالمیراس داشته اند و نظر انها را جلب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، اندریک اخیرا با رسیدن به سن قانونی اولین قرارداد حرفه ای خود را با پالمیراس به امضا رسانده است. البته این بازیکن در صورت پیوستن به چلسی تا 18 سالگی نمی تواند در این تیم بازی کند چون بر اساس قانون برگزیت، تا قبل از 18 سالگی به بازیکنان غیراروپایی ویزای کار داده نمی شود. بدین ترتیب چلسی در صورت خرید اندریک باید او را به پالمیراس یا تیمی دیگر قرض بدهد و در سال 2024 می تواند او را به ترکیبش اضافه کند.

اندریک با وجود آن که فقط 16 سال سن دارد، نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است و رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاهی بودند که با این بازیکن تماس گرفته بودند. در حقیقت این جواهر برزیلی در ماه های اخیر به برنابئو و نیوکمپ دعوت شده بود اما حالا به نظر می رسد که چلسی از غول های فوتبال اسپانیا سبقت گرفته و در آستانه به خدمت گرفتن این بازیکن آینده دار است. اندریک از نظر سبک بازی با نیمار مقایسه می شود و خیلی ها او را ستاره جدید فوتبال برزیل می دانند. اندریک در صورت پیوستن به چلسی با دو هموطنش یعنی تیاگو سیلوا و کندی در رختکن این تیم مواجه خواهد شد. البته توخل نیز تخصص ویژه ای در پرورش جوان ها دارد.

4125