دوئل داغ رئال مادرید و بارسلونا برای «وینیسیوس جدید»

دوئل داغ رئال مادرید و بارسلونا برای «وینیسیوس جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک پدیده جدید فوتبال برزیل است که اخیرا گلی که با ضربه برگردان از بیرون محوطه جریمه برای تیم جوانان پالمیراس در یک چهارم نهایی مسابقات کوپینیا به ثمر رسانده، به شدت وایرال شده است.

به گزارش فوتبالی، اندریک فقط 15 سال سن دارد که هنوز حتی قرارداد حرفه ای هم با پالمیراس امضا نکرده است اما به نظر می رسد که دوران فوتبال بزرگی پیش رویش است. گفته می شود که بارسلونا حاضر شده تا برای خرید اندریک در سه قسط مبلغ 45 میلیون یورو بپردازد  هر چند که پدر این بازیکن گفته که فعلا پیشنهادی به صورت رسمی از کاتالان ها دریافت نکرده است. این بازیکن با درخشش در رده های پایه برزیل خیلی سریع نامش را سر زبان ها انداخته است.

به نظر می رسد که اندریک قرار است که به پدیده جدید فوتبال برزیل تبدیل شود و راه بازیکنانی نظیر وینیسیوس و نیمار را ادامه بدهد. اندریک 15 ساله در تورنمنتی درخشیده که مخصوص بازیکنان زیر 21 سال است که این نکته نشان می دهد که از همین حالا حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

پدرو باکالیا کاپیتان پالمیراس در موردش گفته است:" خیلی سخت است که در مورد اندریک آرامش داشته باشیم. به خاطر گل بی نظیرش به او تبریک گفتیم. اندریک متعلق به دنیایی دیگر است." جاناتان دیگر هم تیمی اش هم در موردش گفته است:" فوق العاده است. به شدت آینده دار و متواضع است و لایق بهترین هاست."

بارسلونا نمی خواهد تجربه از دست دادن وینیسیوس در سال 2017 برایش تکرار شود. در آن زمان کاتالان ها به دنبال جذب بازیکن برزیلی بودند اما رئال در آخرین لحظه سبقت گرفت. حالا رئال یکی دیگر از مشتریان اندریک است.

4125