عکس؛ خوش و بش اندریک با بازیکن قرضی بارسلونا

عکس؛ خوش و بش اندریک با بازیکن قرضی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته چهارم از رقابت های لالیگای اسپانیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر رئال بتیس را شکست بدهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، ویتور روکه بازیکن قرضی بارسلونا در رئال بتیس است که در نیمه دوم این بازی به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد. اندریک هم بازیکن رئال مادرید است که در اواخر بازی به عنوان یار تعویضی به جای رودریگو وارد میدان شد.

اندریک در حال حاضر هجده سال سن دارد و ویتور روکه نوزده ساله است. این دو بازیکن که هر دو هم مهاجم هستند، از بازیکنان آینده دار در فوتبال برزیل به حساب می آیند. البته ویتور روکه نتوانست در بارسلونا عملکرد و درخشش خاصی داشته باشد و در نهایت به عنوان بازیکن قرضی راهی رئال بتیس شد. اندریک در بازی رئال مادرید مقابل رئال وایادولید اولین گل خود را در رئال مادرید زده است و باید دید که اوضاع در آینده برایش به چه شکل پیش می رود.

پس از پایان بازی رئال مادرید مقابل رئال بتیس، اندریک و ویتور روکه به سراغ هم رفتند و این دو بازیکن جوان برزیلی با هم خوش و بش کردند. آن ها ارتباط خوب و نزدیکی با هم دارند و در ال کلاسیکوی تابستانی هم یکدیگر را در آغوش کشیده بودند.

1470