سرمربی اخراجی چلسی در انتظار هدایت رئال مادرید یا بارسلونا

سرمربی اخراجی چلسی در انتظار هدایت رئال مادرید یا بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل، سرمربی آلمانی سابق چلسی که به علت نتایج ضعیفی که در اوایل این فصل با آبی پوشان لندن گرفت از کار برکنار شد، اکنون در انتظار این است که هدایت رئال مادرید یا بارسلونا را بر عهده بگیرد و علاقه ویژه ای به انجام این کار دارد.

به گزارش فوتبالی، توخل در حال حاضر یکی از سرشناس ترین سرمربی هایی است که بدون تیم است و منتظر است تا ببیند شرایط در آینده برایش به چه شکل پیش می رود. او سابقه قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 را در کارنامه خود دارد.

از تاتنهام به عنوان یکی از مقصد های احتمالی توخل نام برده می شود. در واقع گفته شده که در صورت برکناری آنتونیو کونته، توماس توخل ممکن است جایگزین او شود.

اما به گفته فلوریان پلتنبرگ، خبرنگار اسکای اسپورت آلمان، توماس توخل علاقه ای به هدایت تاتنهام ندارد. سرمربی آلمانی می خواهد پس از آن که تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با چلسی را داشته است، اکنون راهی یک تیم بزرگ تر شود. رئال مادرید و بارسلونا دو تا از اهداف اصلی او هستند. در واقع توخل منتظر است تا شرایط برای ژاوی در بارسا و یا آنچلوتی در رئال مادرید بحرانی شود تا پس از برکناری آن ها بتواند هدایت یکی از این دو تیم بزرگ اسپانیایی را بر عهده بگیرد.

1471