ادامه سخت‌گیری تن‌هاگ در اجرای قوانین خاص خودش در تور پیش‌فصل شیاطین‌سرخ

ادامه سخت‌گیری تن‌هاگ در اجرای قوانین خاص خودش در تور پیش‌فصل شیاطین‌سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - از اردوی آماده‌سازی تور و پیش‌فصل شیاطین سرخ خبر می‌رسد که وضع قوانین جدید در کمپ منچستر و امتناع از ایده ایستگاه تلویزیونی یونایتد توسط اریک تن‌هاگ انجام گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اریک تن‌هاگ، سرمربی هلندی و جدید منچستر یونایتد انگلستان نمی‌خواهد که تعهدات تجاری و خیریه‌ای مانع از برنامه‌های آماده‌سازی تیم برای رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال جزیره شود. این در شرایطی است که می‌دانیم تمرکز بسیار بالای اریک تن‌هاگ در طول تور پیش‌فصل کاملا مشهود بوده است.

در تورهای سال‌های گذشته شاهد آن بوده‌ایم که بازیکنان تیم به مکان‌های مختلف شهر رفته و برخی اقدامات تجاری یا خیریه‌ای انجام می‌داده‌اند. این اقدامات به میزان قابل توجهی تحت نظر تن‌هاگ کاهش یافته است. سرمربی هلندی جدید شياطين سرخ شهر منچستر تاکید کرده است که هیچ چیزی نمی‌تواند مانع از برگزاری اردوی آماده‌سازی منظم پیش‌فصل آن‌ها برای مسابقات فصل بعد لیگ برتر شود. اریک تن‌هاگ هر چیزی را که به نظرش این دیدگاه را نقض کند، وتو خواهد کرد.

اریک تن‌هاگ ایده ایستگاه تلویزیونی رسمی منچستر یونایتد در رابطه با فیلم‌برداری از برخی بازیکنان در صحنه سریال Neighbours را متوقف کرد. این سرمربی هلندی به محض دریافت این پیشنهاد (که خارج از ملبورن انجام می‌گیرد) آن را رد کرد. سریال Neighbours سرانجام پس از سی و هفت سال پخش در پایان این ماه از سال جاری میلادی به اتمام می‌رسد. آخرین قسمت این سریال قرار است که در تاریخ بیست و هشتم ماه جولای از تلویزیون استرالیا پخش شود.

در اردوی پیش‌فصل شیاطین سرخ طی هفته گذشته و پس از تعطیلی روز یکشنبه، بازیکنان دوشنبه به تمرین بازگشتند. تعطیلی یکشنبه فرصتی مناسب برای استراحت تیم از ۱۰ جلسه تمرینی شدید تن‌هاگ بود. برخی بازیکنان تیم به گلف و برخی دیگر نیز به خرید رفتند.

سپس اعضای تیم به محل اقامت خودشان یعنی هتل پنج ستاره دبلیو بازگشتند. آن‌ها در کنار یک‌دیگر شام خوردند و مسابقات نهایی گلف The Open را تماشا کردند. هنگامی که کامرون اسمیت استرالیایی برای فتح کاپ روری مک ایلروی را شکست داد، بازیکنان در اتاق‌های خواب‌شان بودند. این در حالی بود که دور نهایی مسابقات تا حدود ساعت ۴:۳۰ به وقت محلی هم‌چنان ادامه داشت.

در هتل دبلیو، یک مکان بازی برای بازیکنان تیم اختصاص داده شده بود که بازیکنان می‌توانستند در آن به انجام تنیس روی میز، شنا و فیفا بپردازند. داوید دخیا و برونو فرناندز تنیس روی میز بازی کردند و در همین حال، چارلی ساویچ و زیدان اقبال به استخر رفتند.

9404