نقش محوری زوج تصمیم‌گیری در منچستريونايتد برای جذب بازیکنان جدید

نقش محوری زوج تصمیم‌گیری در منچستريونايتد برای جذب بازیکنان جدید

پایگاه خبری فوتبالی - ‍زوج تصمیم‌گیری و محوری باشگاه منچستر یونایتد برای جذب بازیکنان جدید مشخص شده و اعتقاد این زوج بر این است که ترکیب فعلی شیاطین سرخ هم‌چنان پتانسیل بالایی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اتلتیک چاپ کشور انگلستان، اریک تن‌هاگ با جان مرتاف، یکی از تصمیم‌گیرندگان مهم در باشگاه، در آمستردام جلساتی داشت تا در مورد بازیکنانی خاص با او صحبت کند. این دو نفر در آینده با هم کارهای زیادی انجام خواهند داد. چند تن از این بازیکنان از طریق مدیر برنامه‌هایشان این موضوع را رسانه‌ای کرده‌اند ولی برخی دیگر این کار را انجام ندادند. 

منچستر یونایتد هم‌چنین احساس می‌کند که ترکیب تیمشان در سال‌های اخیر بسیار بزرگ بوده و آن‌ها با این که برای بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده است جایگزینی جذب نکنند مشکلی ندارند.

این درست نیست که بگوییم منچستر یونایتد بازیکنانی مانند یورین تیمبر و داروین نونیز را تحسین می‌کند اما صحبت‌های زیادی بین مدیران برنامه این بازیکن‌ها و باشگاه انجام شده است.

منچستر یونایتد احساس می‌کند که از هر مدیری حمایت می‌کند و به شدت در تیم سرمایه‌گذاری می‌کند، اما این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهد که از نظر مالی منظم باشد. آن‌ها بودجه قابل توجهی دارند اما در حال حاظر محدود است و با هر فروش این رقم افزایش می‌یابد.

منچستر یونایتد معتقد نیست که به 10 بازیکن جدید نیاز دارد و در نظر دارد که هنوز کیفیت زیادی در تیم وجود دارد که پتانسیل عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته را دارند.

9404