نقاشی دیواری دیدنی از مسی در آرژانتین که دی‌ماریا آن را استوری کرد

نقاشی دیواری دیدنی از مسی در آرژانتین که دی‌ماریا آن را استوری کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی حال حاضر پاریسن ژرمن در کشور خود آرژانتین محبوبیت بسیار بالایی دارد و این محبوبیت پس از اینکه لیونل مسی به همراه تیم ملی آرژانتین توانست قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شود بیشتر هم شد چرا که مسی نشان داد که می تواند به عنوان یک کاپیتان در موفقیت تیم ملی کشور خود هم عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، این محبوبیتی که لیونل مسی دارد، موجب می شود تا هنرمندان مختلف و به خصوص افرادی که تخصص بالایی در ترسیم و طراحی نقاشی های دیواری و از این قبیل طرح ها دارند، نقاشی های ویژه ای را برای لیونل مسی بکشند تا به نوعی یاد او را در شهر زنده نگه دارند و علاقه خود به این بازیکن را نشان دهند.

یکی از این هنرمندان، مکسی بگناسکو است که در آرژانتین فعالیت می کند و برای لیونل مسی یک نقاشی دیواری ویژه طراحی کرده است. در این نقاشی ویژه‌ی او تصویر آنخل دی ماریا را هم می بینیم و ستاره آرژانتینی سابق پی اس جی که در حال حاضر در یوونتوس توپ می زند، به همین علت این نقاشی دیواری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به صورت استوری منتشر کرده بود و از مکسی که این نقاشی دیواری را طراحی کرده است، تشکر ویژه ای کرده بود.

1470