وعده عجیب آقای جادوگر درباره سرنوشت تیم ملی در جام جهانی: کاری می‌کنم از گروهش صعود کند!

وعده عجیب آقای جادوگر درباره سرنوشت تیم ملی در جام جهانی: کاری می‌کنم از گروهش صعود کند!

پایگاه خبری فوتبالی- فردی که از او به عنوان جادوگر نزدیک به تیم ملی نام برده می‌شد، چه وعده‌ای به مسئولان سابق فدراسیون فوتبال داده بود؟

به گزارش فوتبالی، در دوران ریاست شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال، شایعات و اخبار غیررسمی زیادی درباره حضور یک فرد خاص در کنار او و نزدیکانش مطرح شد و تاکید رییس معزول فدراسیون فوتبال روی عبارت خوبان عالم، باعث شد که خیلی‌ها، این شایعه را نزدیک به واقعیت بدانند به خصوص آنکه مهدی طارمی هم در مصاحبه‌ اخیرش، برخی حرف و حدیثهای مطرح شده درباره این موضوع را مطرح و تایید کرد. روزنامه جام جم، ارگان رسمی سازمان صدا و سیما، امروز در گزارشی به مورد جدیدی از ماجرای خوبان عالم اشاره کرده است.

به نوشته این روزنامه، جادوگر معروف فوتبال ایران که نزدیک به یکسال با مسئولان سابق ارتباط و همکاری داشت، در توافقات صورت گرفته تضمین داده بود تیم‌ملی را به مرحله دوم جام‌جهانی قطر می‌برد! 

جام جم ادعا کرده که جادوگر معروف یا همان الف-الف به رئیس معزول فدراسیون فوتبال تاکید کرده بود: «بعد از صعود راحت به جام‌جهانی، کاری می‌کنم که تا به حال در تاریخ ایران رخ نداده است. حتما به مرحله دوم جام‌جهانی صعود می‌کنیم، به شرط این‌که تمام دستورات من مو به مو اجرا شود.» 

این روزنامه در ادامه گزارشش به این نکته اشاره کرده که برای بررسی عملکرد آقای جادوگر و تاثیرات آن در تیم‌ملی، بعد از بازی‌ها جلسه‌ای تشکیل می‌شد و در آن نماینده آقای جادوگر که در تیم ملی دارای یک پست مهم بود به مسئولان و مدیران تیم ملی و بعضا فدراسیون فوتبال توضیح می‌داد که در کدام دقایق با جادو جنبل‌های الف-الف چه اتفاقاتی صورت گرفته است!

مهدی طارمی در گفت و گوی اخیرش هم به این نکات به نوعی اشاره کرده بود. در هر حال ظاهرا ماجرای خوبان عالم و جادوگر و بحث شماره‌ها تمامی ندارد و هر روز یک ماجرای تازه توسط یک رسانه رو می‌شود.

1984