تاپ سکرت/ رونمایی از جادوی آب در یک تیم لیگ برتری!

تاپ سکرت/ رونمایی از جادوی آب در یک تیم لیگ برتری!

پایگاه خبری فوتبالی- یک اتفاق عجیب حول و حوش یکی از تیمهای لیگ برتر، افتاده است!

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که اخبار نسبتا زیادی درباره بازگشت جادو و جادوگری به فوتبال ایران در برخی رسانه‌ها منتشر شده، اتفاقی در یکی از تیمهای لیگ برتری رخ داده که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سرمربی این تیم با فردی که به اصطلاح جادوگر است ارتباط دارد و از دستورالعمل‌های او برای موفقیت تیمش استفاده کرده است! جادوگری که در همان شهری زندگی می‌کند که تیم مربوطه، متعلق به آن شهر است. 

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، بازیکنان این تیم موظف به نوشیدن بطری‌های آبی هستند که داخل آن پودرهای عجیبی ریخته شده و گویا این اتفاق،  در شبهای بازی می افتد. 

از طرف دیگر، سرمربی تیم مربوطه هم باید در دقایق خاصی از بازی با اعداد دقیقه ویژه، از بطری آب ویژه‌ای که در اختیارش قرار گرفته، چند جرعه‌ای بنوشد تا از این طریق بتواند برد تیمش را گارانتی کند!

طبعیتا به دلایل حقوقی امکان اشاره به تیم مربوطه وجود ندارد منتهی اینکه هر روز میزان اخبار مربوط به جادو و جادوگری در فوتبال ایران، بیشتر از قبل می‌شود، اتفاق بسیار نگران‌کننده‌ای است و امیدواریم که هر چه زودتر بساط چنین چیزهایی از فوتبال ایران جمع شود.

1984