فرصت خداحافظی برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ با هواداران بارسلونا مهیا شد

فرصت خداحافظی برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ با هواداران بارسلونا مهیا شد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز در تاریخ هفتم آگوست (شانزده مرداد) برای دیدار دوستانه با بارسلونا به نیوکمپ بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش دنی آلوز پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال قراردادی با باشگاه پوماس مکزیک امضا کرد. او فصل گذشته برای کمک به بارسلونا و بهبود وضعیت وخیم این تیم به نیوکمپ بازگشت و علیرغم 40 ساله بودنش، عملکرد بسیار خوبی در سمت راست بلوگرانا داشت. اما ژاوی تصمیم گرفت که برای فصل 2022-23 دیگر به او نیازی ندارد و دنی آلوز که فعلاً قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد به مکزیک رفت.

به نقل از مارکا، پوماس حریف بارسلونا در جام خوان گمپر خواهد بود. دنی آلوز که سابقه بازی در یوونتوس، پاریسن ژرمن و سویا را دارد به TUDN News گفت: "زندگی به من این هدیه را دارد. حالا فرصت خداحافظی با هواداران بارسلونا را دارم و می‌توانم آن طور که می‌خواهم با آن‌ها وداع کنم."

"روزهای آخری که آن جا بودم، مرا از در پشتی بیرون کردند، چون قراردادم تمام شده بود. وقتی قراردادم تمام شد چه کردند؟ هیچی و خداحافظ. من خودم انتظار زیادی نداشتم، چون فقط 6 ماه آن جا بودم."

"مردم راجع به لیگ مکزیک اشتباه فکر می‌کنند. آن‌ها دروازه‌بانان خیلی خوبی دارند و می‌توانند توپ را به خوبی به گردش دربیاورند."

4416