شماره پیراهن دیبالا در رم مشخص شد/ پیراهن اسطوره دست‌نخورده می‌ماند!

شماره پیراهن دیبالا در رم مشخص شد/ پیراهن اسطوره دست‌نخورده می‌ماند!

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا در باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیایی یعنی آ اس رم با پیراهن شماره 21 به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، پائولو دیبالا، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره سابق خط حمله باشگاه یوونتوس ایتالیا که شاه‌ماهی بازار نقل‌وانتقالات تابستانی به شمار می‌رفت و بعد از جدایی از یوونتوس بدون تیم مانده بود، سرانجام بعد از مرتبط شدن به باشگاه‌های بسیار و با تلاش ژوزه مورینیو، آ اس رم را انتخاب کرد و قرار است از این پس با پیراهن گرگ‌ها به ماجراجویی دوران بازی حرفه‌ای خود ادامه بدهد.

دیبالا که در یوونتوس پیراهن شماره 10 را بر تن می‌کرد، در ابتدای مرتبط شدنش به رم در حالی که اتفاقی فرانچسکو توتی را ملاقات کرده بود، از او قول گرفت در صورتی که به رم بپیوندد، شماره 10 این باشگاه را تحویل خواهد گرفت و وارث پیراهن اسطوره رمی‌ها خواهد شد. البته در آن زمان شایعه پیوستن دیبالا به رم تا این حد جدی نبود اما با گذشت زمان و مواجه شدن با پیشنهاد تیم‌هایی چون ناپولی، اینتر و منچستر یونایتد، در نهایت و در کمال تعجب آ اس رم را انتخاب کرد و گرگ‌ها از انفعال سایر باشگاه‌ها نهایت استفاده را بردند. با این حساب، پیش‌بینی می‌شد که پائولو دیبالا سرانجام پس از سال‌ها پیراهن شماره 10 رم را از بایگانی خارج کند اما ظاهرا قرار نیست چنین اتفاقی به دست دیبالا رخ دهد.

پائولو دیبالا که پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی و عقد رسمی قرارداد، شماره پیراهنش را هم اعلام خواهد کرد، از هم اکنون مشخص شده قصد دارد چه شماره‌ای را بر تن کند و پاسخ این سوال، چیزی نیست جز پیراهن شماره 21! شماره‌ای که جواهر آرژانتینی علاقه زیادی به آن دارد و علاوه بر تیم ملی آرژانتین، در دو فصل ابتدایی حضورش در یوونتوس با این شماره به میدان رفت. البته پیراهن شماره 21، هم‌اکنون در اختیار نمانیا ماتیچ، هافبک دفاعی که ماه گذشته از منچستر یونایتد به رم پیوسته، می‌باشد و ماتیچ مشکلی از بابت تحویل دادن پیراهن شماره 21 به دیبالا ندارد. در این صورت، ماتیچ پیراهن شماره 8 را بر تن خواهد کرد و پیراهن شماره 10 در همان ویترین افتخارات، دست‌نخورده باقی می‌ماند.

بر تن کردن پیراهن شماره 10 توسط پائولو دیبالا علاوه بر جنبه‌های احساسی، جنبه‌های اقتصادی فراوانی داشت اما پائولو دیبالا ترجیح داد از به ارث بردن پیراهن اسطوره و بهترین بازیکن تاریخ رم شانه خالی کند. البته توتی با این ماجرا هیچ مشکلی نداشت و چه بهتر که یکی از خاص‌ترین پیراهن‌های تاریخ رم بر تن استعداد آرژانتینی دنیای فوتبال خوش بدرخشد اما پیام دیبالا، واضح بود؛ از این پس، عصر شماره 21 آغاز خواهد شد! البته که انتخاب شماره 21 خالی از فواید اقتصادی نیست؛ برعکس، پیراهنی جدید در فروشگاه‌های رسمی رم به فروش خواهد رفت و شاید رکورد پر فروش‌ترین پیراهن در سال‌های اخیر را هم بشکند. پیراهن توتی از سال 2017 تا کنون بر تن هیچ‌کس دیگری نرفته است.

9404