در فصلی که گذشت وینیسیوس چند گل و پاس‌گل بیشتر از نیمار داشت؟

در فصلی که گذشت وینیسیوس چند گل و پاس‌گل بیشتر از نیمار داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2021/22 برای وینیسیوس جونیور یک فصل فوق العاده و درخشان بود به طوری که او توانست خود را در رئال مادرید به عنوان یک ستاره مطرح کند و با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا محبوبیت ویژه ای میان هواداران رئال مادرید به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور با توجه به اینکه از بازیکنانی است که در پست وینگر بازی می کند و از سوی دیگر برزیلی است، از بازیکنانی است که از لحاظ آماری با وینی جونیور مورد مقایسه قرار می گیرد هر چند که از لحاظ سنی نیمار بزرگ تر از وینی جونیور است و وینیسیوس هنوز یک بازیکن جوان است که راه زیادی پیش‌رو دارد.

سرمربی تیم ملی برزیل معتقد است که نیمار باید در پست شماره 10 بازی کند و پست وینگر برای او مناسب نیست اما او در پی اس جی بیشتر اوقات در پست وینگر بود.

در فصلی که گذشت نیمار مصدومیت هایی داشت و نتوانست در تمام بازی ها حضور داشته باشد و به همین دلیل با انجام 28 بازی، 13 گل زد و 8 پاس گل داد. این در حالی است که وینی جونیور در رئال مادرید با انجام 52 بازی، 22 گل زد و 20 پاس گل داد. وینیسیوس از عوامل موفقیت رئال مادرید در فصل گذشته بود و 9 گل و 12 پاس گل بیشتر از نیمار داشت.

1470