عکس؛ روزگاری که نیمار هنوز پا به فوتبال اروپا نگذاشته بود

عکس؛ روزگاری که نیمار هنوز پا به فوتبال اروپا نگذاشته بود

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی حال حاضر پاریسن ژرمن که البته در این روز ها حرف و حدیث های زیادی پیرامون ماندن او در پی اس جی و یا رفتنش از این باشگاه مطرح است، روزگار جوانی خود را در فوتبال برزیل و باشگاه سانتوس سپری کرده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار جونیور بین سال های 2003 تا 2013 در تیم سانتوس در لیگ برزیل حضور داشت. در واقع نیمار محصول آکادمی همین باشگاه است چرا که او بین سال های 2003 تا 2009 در آکادمی باشگاه سانتوس حضور داشته است و از سال 2009 بود که به تیم اصلی سانتوس راه پیدا کرد و توانست خودی نشان دهد. نیمار در سانتوس تبدیل به یک ستاره شد و در آن جا به خوبی در فوتبال برزیل دیده و مطرح شد. همین قضیه موجب شد تا او به تیم ملی برزیل هم دعوت شود. نیمار در آن سال ها با رونالدینیو مقایسه می شد و خیلی ها معتقد بودند که یک رونالدینیوی جدید پا به دنیای فوتبال گذاشته است.

در نهایت نیمار در تابستان 2013 بود که از سانتوس راهی بارسلونا شد و بدین ترتیب پا به فوتبال اروپا گذاشت. او بین سال های 2013 تا 2017 در بارسا بود و پس از آن راهی پی اس جی شد. نیمار در فصل 2014/15 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد.

1470