عکس؛ کودکی بامزه نیمار در تیم سانتوس برزیل

عکس؛ کودکی بامزه نیمار در تیم سانتوس برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به تازگی 29 ساله شده است. در واقع او شب گذشته 29 ساله شد و تولد او هم مثل کریستیانو رونالدو در تاریخ 5 فوریه است. نیمار در دوران کودکی خود در برزیل بوده است و در این مدتی که در برزیل بوده در تیم سانتوس توپ زده است.

به گزارش فوتبالی، تولد 29 سالگی نیمار هم گذشت و او هم دیگر در آستانه‌ی 30 سالگی قرار دارد و باید دید که عملکرد او از اینجای کار به بعد به چه شکل خواهد بود. کمتر کسی در زمان کودکی نیمار فکرش را می‌کرد که روزی او تبدیل به گران ترین بازیکن تاریخ از نظر مبلغ خرید در نقل و انتقالات خواهد شد و به نوعی او در آغاز یک رویای بزرگ بود. این تصویر مربوط به بچگی های نیمار در تیم سانتوس است. آن زمان هنوز او جایگاه خاصی را بدست نیاورده بود.

ستاره برزیلی همواره جنجال های زیادی داشته است و بسیاری معتقدند که سبک زندگی پرحاشیه و خاص او باعث شده که همواره فوتبال او در یک سطح خاص باقی بماند و به آن جایگاهی که پتانسیلش را دارد، نرسد. بازیکن برزیلی پیش از پیوستن به سانتوس هم در تیم هایی محلی در کودکی خود بازی کرده است و به همراه پدرش به زمین های چمن برده می‌شد.

1470