نوستالژی؛ روزی که مسی بالاتر از نیمار بهترین بازیکن جام جهانی باشگاه‌ها شد

نوستالژی؛ روزی که مسی بالاتر از نیمار بهترین بازیکن جام جهانی باشگاه‌ها شد

پایگاه خبری فوتبالی - به جرئت می توان گفت که بارسلونا در سال 2011 بهترین باشگاه دنیا بود و کمتر تیمی می توانست مقابل شاگردان پپ گواردیولا و تیکی تاکای ویژه ای که تیم او اجرا می کرد، مقاومت کند.

به گزارش فوتبالی، 10 سال پیش یعنی در سال 2011، در چنین روزی بارسلونا در فینال جام جهانی باشگاه ها به مصاف سانتوس رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر صفر این تیم را شکست دهد و قهرمان جام جهانی باشگاه ها شود. بارسلونا در فصل 2010/11 فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده بود و سانتوس هم در منطقه آمریکای جنوبی به قهرمانی رسیده بود و این دو تیم در اواخر سال 2011 میلادی در جام جهانی باشگاه ها به مصاف هم رفتند و در نهایت بارسلونا با چهار گل به پیروزی رسید.

لیونل مسی در آن بازی خوش درخشید و دو گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند. این در حالی بود که نیمار جونیور در آن زمان در سانتوس توپ می زد و در این بازی حضور داشت اما مقابل بارسلونا حرفی برای گفتن نداشت. در نهایت در پایان این بازی، لیونل مسی بالاتر از نیمار بهترین بازیکن تورنمنت شد.

نیمار در تابستان 2013 از سانتوس به بارسا پیوست و دوران نسبتا خوبی در جمع آبی و اناری ها داشت و در نهایت در سال 2017 راهی پی اس جی شد.

1470