عکس؛ کودکی بامزه نیمار روی سر پدرش و کنار مجسمه پله!

عکس؛ کودکی بامزه نیمار روی سر پدرش و کنار مجسمه پله!

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور، ستاره برزیلی حال حاضر باشگاه پاری سن ژرمن، کودکی خود را در برزیل و باشگاه برزیل سپری کرده است. نیمار بر خلاف بسیاری از ستارگان فوتبال که کودکی فقیرانه و محقری داشته‌اند، یک زندگی نسبت نرمال تر داشته و از خانواده‌ی او از طبقه‌ی متوسط بوده است.

به گزارش فوتبالی، اولین باشگاه حرفه‌ای نیمار همان باشگاه سانتوس برزیل بوده است. البته نیمار پیش از بازی در باشگاه سانتوس برزیل هم برای تیم های محلی بازی می‌کرده و توسط پدرش به زمین های فوتبال برده می‌شده است اما اگر آغاز دوران حرفه‌ای نیمار را بخواهیم در نظر بگیریم به باشگاه سانتوس برزیل می‌رسیم. نیمار پس از حضور در سانتوس راهی بارسلونا شد و مسیر او در بین باشگاه های بزرگ اروپایی آغاز شد.

نیمار پس از قهرمانی در یکی از تورنومنت های رده‌های پایه‌ی لیگ فوتبال برزیل با باشگاه سانتوس، در حالی که توسط پدرش روی بلند شده و روی گردن و شانه های او نشسته بود، عکسی جالب و بامزه با جام و کنار مجسمه‌ی پله انداخت. چرا که پله، اسطوره‌ی برزیلی جهان فوتبال هم در باشگاه سانتوس برزیل توپ زده است.

اکنون نیمار در پاری سن ژرمن است اما مشکل مصدومیت مانع بزرگی در مسیر حرفه‌ای اوست و باید دید که این بازیکن در ادامه دوران حرفه‌ای خود به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470