ترکیب رویایی آلگری برای یوونتوس در فصل آینده چیست؟

ترکیب رویایی آلگری برای یوونتوس در فصل آینده چیست؟

پايگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های ایتالیایی با توجه به نقل و انتقالات انجام شده بیانکونری تا به حال و همچنین با بررسی گزینه‌های احتمالی ورود و خروج در روزهای آینده، به گمانه‌زنی درباره ترکیب فصل آینده بانوی پیر در مسابقات پرداخته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی باشگاه یوونتوس ایتالیا در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ترکیب 3-3-4 با پل پوگبا، آنخل دی‌ماریا و احتمالا نیکولو زانیولو در فصل 2023‐2022 است.

بیانکونری در تابستان امسال پس از یک فصل ناامیدکننده دیگر برای بهبود و تقویت ترکیب تیم خود تلاش می‌کند. آلگری می‌خواهد یوونتوس در فصل آینده به مدعی معتبر قهرمانی تبدیل شود؛ بنابراین مدیریت باشگاه سخت تلاش می‌کند تا تیم را تقویت کند.

تیم ماسیمیلیانو آلگری به چند بازیکن جدید چشم دوخته است و دو هدف اصلی آن‌ها یعنی پوگبا و دی‌ماریا در تورین حضور داشته و به بانوی پیر ملحق شده‌اند. آن‌ها هم‌چنین تلاش خواهند کرد تا بازیکنان برتر دیگری از جمله نیکولو زانیولو، کالیدو کولیبالی یا گلیسون برمر را نیز به خدمت بگیرند.

طبق گزارش خبرنگار نشریه ایتالیایی La Gazzetta dello Sport، آلگری ایده روشنی از ترکیب احتمالی یوونتوس دارد. سرمربی یوونتوس می‌خواهد از ترکیب 3‐3‐4 با تعداد زیادی خرید جدید در ترکیب اصلی استفاده کند.

در جلو، دوشان ولاهوویچ هم‌چنان مرد کلیدی خواهد بود؛ اما این بار او دی‌ماریا و یکی از میان زانیولو یا کیه‌زا را در کناره‌ها خواهد داشت.

در خط میانی، پوگبا قرار است به همراه مانوئل لوکاتلی یا دنیس زکریا به مرد اصلی آلگری تبدیل شود. یوونتوس به دنبال یک رجیستای جدید است و لئاندرو پاردس از پاری‌سن‌ژرمن توسط باشگاه زیر نظر گرفته شده است.

در خط دفاعی، در صورت جدایی ماتیاس دی‌لیخت، آلگری دوست دارد که تیمش یک نفر از میان کالیدو کولیبالی یا گلیسون برمر را به خدمت بگیرد، اگر چه مدافع ناپولی گزینه شماره یک او باقی می‌ماند. بونوچی، دنیلو و الکس ساندرو با وویچک شزنی خط دفاعی را تکمیل خواهند کرد.

ترکیب احتمالی یوونتوس در فصل آینده به شرح زیر است:

یوونتوس (4‐3‐3):

دروازه‌بان: شزنی

خط دفاعی: دنیلو، بونوچی، کولیبالی/ برمر، الکس ساندرو

خط میانی: پوگبا، پاردس، لوکاتلی/زکریا

خط حمله: دی‌ماریا، ولاهوویچ، کیه‌زا/زانیولو

9404