خوشحالی سرمربی بیانکونری از خریدن پوگبا و دی‌ماریا

خوشحالی سرمربی بیانکونری از خریدن پوگبا و دی‌ماریا

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس معتقد است که پل پوگبا و آنخل دی ماریا می‌توانند سطح این تیم را بالاتر ببرند. 

به گزارش فوتبالی، بانوی پیر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تاکنون عملکرد مثبتی داشته است. آن‌ها توانستند دو ستاره مطرح پاریسن ژرمن و منچستریونایتد را به صورت رایگان به تورین بیاورند. آلگری درباره خرید پوگبا و دی ماریا گفت: "ما در فصل گذشته دشواری‌های زیادی داشتیم و همانطور که دیدید نتوانستیم به جام برسیم. نمی‌خواهیم این موضوع دوباره تکرار شود. خرید بازیکنانی مثل پل پوگبا، آنخل دی ماریا و فدریکو گاتی که بازیکن جوانی است و همچنین ریکاوری فدریکو کیه‌زا و وینسون مک‌کنی از مصدومیت، می‌تواند دوباره یوونتوس را به کورس قهرمانی باز گرداند. ما در تلاش برای ساختن یک تیم رقابتی هستیم."

"پیروزی آسان نیست، اما باید تمام تلاش خود را برای فتح عناوین و ارائه یک نمایش خوب در لیگ قهرمانان بکنیم. سه ماه اول فصل بسیار مهم خواهد بود. پوگبا و دی ماریا بازیکنان مهمی از نظر فنی هستند. آن‌ها باعث ارتقای سطح فنی تیم می‌شوند و همچنین از وظایف دیگر بازیکنان کم خواهد شد. من مطمئنم که آن‌ها باعث پیشرفت یووه می‌شوند و بابت آمدنشان به این باشگاه خیلی خوشحالم. پوگبا می‌خواهد انتقام بگیرد، او به خانه بازگشته و حالا از نظر فیزیکی و فنی در سطح دیگری قرار دارد."

4416