آتالانتا 2-2 یوونتوس؛ ترمز بیانکونری بالاخره کشیده شد

آتالانتا 2-2 یوونتوس؛ ترمز بیانکونری بالاخره کشیده شد

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس بعد از شش هفته، بالاخره امتیاز از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی هفته هفتم فوتبال ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه Atleti Azzurri میهمان آتالانتا بود که در نهایت با وجود برتری 2 گله بیانکونری، یاران آلگری در کسب پیروزی ناکام ماندند تا صدر جدول را از دست بدهند.

یوونتوس شروع بهتری به نسبت حریف داشت، تیم آلگری در 20 دقیقه ابتدایی به فرصت های خوبی رسید تا این که بالاخره دروازه حریف باز شد. ضربه متوئیدی توسط دروازه بان حریف مهار شد و در ادامه برناردسکی موفق شد بازی را 1-0 کند. 4 دقیقه بعد یووه به گل بعدی هم رسید، این بار برناردسکی در نقش سازنده ظاهر شد و هیگواین کار را تمام کرد.

اما آتالانتا واکنش خوبی نشان داد و در دقیقه 31 کالدارا توانست یکی از گل های خورده را جبران کند تا بازی در نیمه اول 2-1 به پایان برسد. در نیمه دوم یوونتوس شروع بهتری داشت و تا مرز زدن گل سوم هم پیش رفت که این اتفاق رقم نخورد و سپس نوبت به میزبان رسید تا برتری اش را به رخ حریف بکشد. دقیقه 67 کریستانته موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند تا بازی 2-2 شود.

بعد از این گل، میزبان به فرصت های دیگری هم برای گلزنی رسید که این موقعیت ها از دست رفتند. دقیقه 84 هم یووه صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت توسط دیبالا به هدر رفت تا بیانکونری دو امتیاز حساس را از دست بدهد.

یوونتوس اکنون با 19 امتیاز، پشت سر ناپولی قرار دارد.

1878