عکس؛ استقبال گرم از ستاره سابق یوونتوس در تمرین بیانکونری‌ها

عکس؛ استقبال گرم از ستاره سابق یوونتوس در تمرین بیانکونری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - جورجیو کیلینی مدافع محبوب و اسطوره ای یوونتوس که سالها در این تیم حضور داشته، در این فصل راهی تیم لس آنجلس اف سی شد تا در کنار گرت بیل و کارلوس ولا در این تیم بازی کند و به فوتبالش در لیگ آمریکا ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی، کیلینی از فرصت سفر بازیکنان یوونتوس به لس آنجلس برای تور پیش فصل استفاده کرد تا به اردوی تیم سابقش سر بزند و با آنها خوش و بش کند. در حقیقت جورجیو برخورد گرمی با دوست قدیمی خود بونوچی داشت و آلگری و بقیه بازیکنان یوونتوس نیز استقبال گرمی از مدافع باتجربه و محبوب سابق تورینی ها داشتند. کیلینی پس از خوش و بش با بازیکنان یوونتوس گفت:" خیلی خوشحالم که دوباره دوستانم را دیدم. چالش جدید؟ هر لحظه بیشتر و بیشتر مطمئن می شوم که انتخاب درستی داشتم. یوونتوس؟ نیمه اول بازی مقابل چیواس را دیدم و تا جایی که من دیدم، عالی بود. پوگبا بازیکنی است که اشتیاق و هیجان را به تیم آورده و تصور می کنم که یوونتوس فصل درخشانی خواهد داشت."

یوونتوس با چهره های جدیدش نظیر پوگبا و دی ماریا امید زیادی دارد تا فصل خوبی را پشت سر بگذارد. آنها پس از پیروزی مقابل چیواس گوادلاخارا حالا دو بازی جذاب مقابل رئال مادرید و بارسلونا پیش روی خود خواهند داشت.

4125