شوخی ماتا و دخیا با شماره هشت جدید منچستریونایتد

شوخی ماتا و دخیا با شماره هشت جدید منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با اتمام قرارداد خوان ماتا، درها را به روی جدایی هافبک اسپانیایی باز کرد و در بیانیه ای برای جدایی وی نوشت:"ممنون که هشت سال از دوران فوتبالت را در یونایتد سپری کردی، خوان. کل باشگاه برای آینده آرزوی بهترین ها را برایت دارند."

به گزارش فوتبالی، ماتا که در ژانویه 2014 وارد اولدترافورد شده بود، در دوران حضورش در یونایتد در 285 بازی 51 گل به ثمر رساند و چهار جام ملی و بین المللی شامل لیگ اروپای 2017 را کسب کرد اما این دوران به پایان رسید و بازیکن آستوریایی حالا آماده چالش های جدیدش می شود.

خیلی ها می خواستند بدانند که با جدایی ماتا، شماره هشت او نصیب چه کسی می شود که در نهایت برونو فرناندز ستاره پرتغالی صاحب این شماره شد. داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی و دوست قدیمی ماتا با این ماجرا شوخی کرد و به نوعی نمک روی زخم هافبک اسپانیایی پاشید. دخیا با اشاره به پیام صفحه منچستریونایتد در مورد شماره جدید برونو فرناندز نوشت:" ماتا، چیزی باید بگویم؟" که کمی بعد خوان واکنش نشان داد و با شکلک خنده نوشت:" برونو به من گفت که روزی که فهمیده قرار نیست دیگر با هم بازی کنیم، ناراحت شده اما فکر می کنم که خوشحال هم شده باشد!"

ماتا دوران مهمی را در منچستریونایتد به جای گذاشت. وی البته در شهر منچستر یک رستوران هم تاسیس کرده تا به نظر برسد که روابطش با این شهر قرار نیست که به این سادگی ها به اتمام برسد.

4125