عکس؛ حسینی رهبر جدید سپاهان پسا محرم

عکس؛ حسینی رهبر جدید سپاهان پسا محرم

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا حسینی در فصل پیش رو چهارمین سال حضورش در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش فوتبالی، با استعفای محرم نویدکیا که دو فصل هدایت سپاهان را برعهده داشت، چهار بازیکن تعیین کننده این تیم طی دو سه سال اخیر تصمیم به جدایی گرفتند تا در لیگ پیش رو شاهد سپاهان متفاوتی نسبت به دوران امیرقلعه‌نویی و محرم نویدکیا از نظر نفری باشیم.
نکته جالب در ترکیب سپاهان اینکه بازیکن با سابقه زیاد در این تیم دیده نمی‌شود و یکی از دلایلی که در فصل گذشته گئورگی گولسیانی بازوبند زردپوشان را در برخی بازی‌ها به دست داشت همین موضوع بود.
با جدایی سروش رفیعی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی و سجاد شهباززاده که هر کدامشان سابقه‌ای سه چهار ساله در سپاهان داشتند، حالا بازیکنانی نظیر محمد کریمی،  امید نورافکن و محمدرضا حسینی از قدیمی‌ترین بازیکنان تیم به شمار می‌روند تا حسینی که از بازیکنان خوشنام فوتبال کشور به شمار می‌رود و طی سال‌های اخیر حضور باثبات و پررنگی در ذوب‌آهن و سپاهان داشته، حالا به نوعی رهبر جدید طلایی پوشان اصفهانی باشد.
البته که به این فهرست باید جلال علی‌محمدی را اضافه کرد؛ هافبکی که اگرچه در مقطع فعلی دیرتر از حسینی و کریمی به ترکیب سپاهان اضافه شده است، اما او که پرورش یافته آکادمی باشگاه است از نظر سابقه قدیمی‌ترین بازیکن تیم به شمار می‌رود و به احتمال فراوان مانند نیم فصل اول لیگ بیست و یکم کاپیتان اول تیم خواهد بود. 

1470