عکس؛ وقتی په په و راموس به شکلی دیدنی ریبری را مهار کردند!

عکس؛ وقتی په په و راموس به شکلی دیدنی ریبری را مهار کردند!

پایگاه خبری فوتبالی - زوج سرخیو راموس و په په که بین سال های 2007 تا 2017 در قلب خط دفاعی رئال مادرید برقرار بود، به نوعی یکی از بهترین خط دفاع های عصر حاضر فوتبال اروپا را تشکیل می داد و کمتر کسی است که بتواند حضور و درخشش این زوج در کنار هم را فراموش کند.

به گزارش فوتبالی، این دو مدافع هر دو از شرایط فیزیکی خوبی برخوردار بودند و در نبرد های تن به تن و جنگ های هوایی به خوبی عمل می کردند. از سویی با توجه به قد بلندشان روی کرنر ها هم برای حریف یه تهدید جدی به شمار می روند.

یکی از درخشان ترین بازی های زوج په په و راموس به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2013/14 بر می گردد جایی که رئال مادرید در آن مرحله باید به مصاف بایرن مونیخ می رفت. مادریدی ها آن بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان بردند و کلین شیت کردند که زوج راموس و په په در این کلین شیت نقشی کلیدی داشت.

در آن بازی فرانک ریبری مقابل رئال مادرید قرار گرفته بود؛ بازیکنی که تا چند ماه پیش مدعی بود که باید توپ طلای سال 2013 به جای رونالدو به او می رسید. په په و راموس به خوبی در آن بازی او را مهار کردند و روی یک صحنه راموس پروازی به یاد ماندنی برای زدن توپ با پا از خود نشان داد.

1470