خرید جدید بارسلونا پنالتی‌زن اول آبی و اناری‌ها می‌شود؟

خرید جدید بارسلونا پنالتی‌زن اول آبی و اناری‌ها می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا دو خرید تابستانی انجام داد که یکی از آن ها فرانک کسیه از میلان بود و بدین ترتیب فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرد و باید دید که خوان لاپورتا در نهایت چه تیمی را برای فصل جدید رقابت ها آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، فرانک کسیه فصل گذشته در میلان حضور داشت و توانست به همراه روسونری ها قهرمان رقابت های لیگ ایتالیا شود و بدین ترتیب با میلان پس از سالیان سال فاتح سری آ شود.

کسیه که اهل ساحل عاج است، در حال حاضر 25 سال دارد و در پست هافبک توپ می زند. او در میلان از بازیکنان بود که مورد اعتماد استفانو پیولی قرار داشت و در میلان از بازیکنانی بود که پنالتی هم می زد.

به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، فرانک کسیه در بارسلونا می تواند از بازیکنان پنالتی‌زن باشد و شاید حتی تبدیل بهه پنالتی‌زن اول بارسلونا شود چرا که او در انجام این کار مهارت ویژه ای دارد. در حقیقت فرانک کسیه 36 پنالتی زده است که از این 36 تا، 31 تای آن را به گل تبدیل کرده است و این قضیه به خوبی نشان می دهد که او دقت بالایی در انجام این کار دارد. در حقیقت کسیه 86 درصد پنالتی های خود را به گل تبدیل کرده است.

1470