رونمایی رسمی بارسلونا از اولین خرید تابستانی

رونمایی رسمی بارسلونا از اولین خرید تابستانی

پایگاه خبری فوتبالی - اولین خرید بارسلونا در تابستان 2022 به صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا خرید رایگان فرانک کسیه بازیکن ساحل عاجی سابق میلان را به صورت رسمی اعلام کرد. کسیه تا 2026 با بارسلونا قرارداد امضا کرد و رقم فسخ قراردادش 500 میلیون یورو خواهد بود. این هافبک که در زمستان 26 ساله می شود، در پنج سال اخیر در میلان حضور داشته است که پس از قهرمانی سری آ از این تیم جدا شد.

خوان لاپورتا مدیر بارسلونا شنبه گذشته اعلام کرده بود که کسیه روز چهارشنبه در نیوکمپ معارفه می شود. بارسلونا چهار ماه پیش با این بازیکن به توافق رسیده بود اما به علت مسائل اداری نتوانسته بود جذب وی را به صورت رسمی اعلام کند. آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی نیز به صورت رایگان از چلسی به بارسلونا پیوسته و انتقال وی هم به زودی رسمی می شود.

کسیه یک هافبک میانی جنگنده و فیزیکی است که در سال 2017 از آتالانتا به میلان پیوست. وی یک سال در برگامو بازی کرده بود و قبل از آن در تیم چزنا در سری بی ایتالیا بازی کرده بود. اولین بازی حرفه ای وی به سال 2014 در تیم استلا در ساحل عاج برمی گردد. فرانک کسیه تا کنون 57 بازی در تیم ساحل عاج داشته که دومین ساحل عاجی تاریخ بارسلونا پس از یحیی توره به شمار می رود.فرانک در 223 بازی در میلان 37 گل زده بود.

4125