دلیل اصلی جدایی فرانک کسیه از میلان و جزئیات دقیق انتقالش به بارسلونا

دلیل اصلی جدایی فرانک کسیه از میلان و جزئیات دقیق انتقالش به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات ایتالیایی، جزئیات دقیق انتقال هافبک ملی‌پوش ساحل عاجی روسونری به بارسلونا و دلیل اصلی جدایی بازیکن از میلان مشخص شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های معتبر ایتالیایی از جمله کوریره دلا سرا که تأیید می‌کند فرانک کسیه در پایان رقابت‌های فصل جاری و به زودی باشگاه آث میلان ایتالیا را به مقصد بارسلونای اسپانیا ترک خواهد کرد تا قرارداد جدید خود را که شامل دستمزدی به مبلغ معادل با رقم شش و نیم میلیون یورو به ازای هر فصل می‌باشد را با این باشگاه کاتالانی امضاء کند.

این انتقال پنج ساله خواهد بود و ارزش این معامله را به سی و دو و نیم میلیون یورو می‌رساند البته مبلغ مجموع معادل با رقم شصت و پنج میلیون یورو با احتساب مالیات خواهد شد.

پیشنهاد باشگاه میلان برای تمدید قرارداد فرانک کسیه دستمزدی به مبلغ معادل با رقم چهار و نیم میلیون یورو همراه با مبالغی به عنوان پاداش و متغیرها به ازای هر فصل بود که قطعاً کمتر از مبلغی است که مقامات بارسلونا پیشنهاد داده‌اند. این باشگاه اسپانیایی همچنین مبلغی به ارزش 10 میلیون یورو به عنوان حق کمیسیون به مدیر برنامه‌های فرانک کسیه پرداخت خواهد کرد.

چنین سناریویی برای مقامات روسونری اصلاً خوشایند نیست؛ به خصوص این‌که هافبک ملی‌پوش ساحل عاجی زمانی که در اوایل مسابقات فصل جاری به همراه تیم المپیک کشورش ساحل عاج در رقابت‌های المپیک توکیو حضور داشت، در مصاحبه‌ای به وضوح اعلام کرده بود که به محض بازگشت به شهر میلان، تکلیف موضوع تمدید قرارداد خود با این تیم ایتالیایی را مشخص خواهد کرد اما پیشنهادی که او دریافت کرد، بسیار دور از انتظار بازیکن بوده است.

با توجه به قطعی شدن انتقال فرانک کسیه به بارسلونا، در کازا میلان تحرکاتی وجود دارد و قطعاً انتقال رایگان یک بازیکن کلیدی دیگر پس از هاکان چالهان اوغلو و جیانلوئیجی دوناروما به هیچ وجه ایده‌آل نیست؛ اما باشگاه بیش از هر چیزی بر روی کسب عنوان قهرمانی اسکودتو در رقابت‌های فصل جاری سری آ تمرکز کرده است.

این وضعیت قطعا برای استفانو پیولی نیز آسان نمی‌باشد اما این سرمربی یک سال قبل هم با توجه به قطعی شدن جدایی هاکان چالهان اوغلو و جیانلوئیجی دوناروما، نشان داد که هر کسی که در تیمش برای حضور در ترکیب اصلی رقابت کند را مورد استفاده قرار می‌دهد.

9404