بارسلونا نزدیک‌ترین مقصد برای هافبک ساحل‌عاجی میلان

بارسلونا نزدیک‌ترین مقصد برای هافبک ساحل‌عاجی میلان

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه اسپانیایی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به در اختیار گرفتن بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی روسونری نزدیک‌تر شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از جیانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار معتبر نشریات اروپایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات و همچنین طبق گزارشات برخی از رسانه‌های اسپانیایی، مدیریت باشگاه بارسلونا در حال فعالیت و انجام اقدامات لازم برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه، هافبک بیست و پنج ساله تیم ملی فوتبال ساحل عاج و باشگاه آث میلان ایتالیا است که قراردادش در پایان رقابت‌های فصل جاری با مقامات تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان به اتمام خواهد رسید. این خبرنگار سرشناس ایتالیایی همچنین فاش کرده است که مذاکرات بین دو طرف خیلی پیشرفت کرده است و مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا قراردادی به ارزش مبلغی معادل با شش و نیم میلیون یورو در سال به این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی روسونری پیشنهاد داده است.

این اطلاعات، مطابق چیزی است که در هفته گذشته نیز تأیید شد. فرانک کسیه، یک گزینه نقل‌ و انتقالاتی واقعی برای مقامات باشگاه بارسلونا است؛ این هافبک ملی‌پوش آفریقایی میلانی ها در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد معرفی خواهد شد و کیفیت لازم را برای بازی در جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم کاتالانی بارسلونا دارد. البته تمدید قرارداد و ماندن این بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی در باشگاه آث میلان ایتالیا نیز یک گزینه برای این هافبک آفریقایی محسوب می‌شود و هنوز چیزی در این زمینه به پایان نرسیده است.

در همین گزارش نیز آمده است که سران باشگاه میلان در هفته‌های گذشته چندین جلسه برای انجام مذاکره به منظور دست‌یابی به توافق جهت تمدید قرارداد با این هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج برگزار کرده‌اند و این در شرایطی است که این بازیکن ملی‌پوش روسونری از پیشنهاد مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز آگاه است. پس از تشدید تماس‌ها، حالا باشگاه بارسلونا نزدیک‌ترین تیم به عنوان مقصد آینده به فرانک کسیه محسوب می‌شود و جزئیات بیشتر در این ارتباط نیز در هفته‌های آینده در دسترس خواهد بود. البته در حال حاضر، این معامله هنوز بسته و منعقد نشده است.

9404