وقتی دو مدافع جدید رئال مادرید و بارسلونا باهم لیگ قهرمانان بردند

وقتی دو مدافع جدید رئال مادرید و بارسلونا باهم لیگ قهرمانان بردند

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستینسن، مدافع 26 ساله و دانمارکی سابق چلسی، به طور رسمی به بارسلونا پیوست و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان یک مدافع در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی جذب کردند تا خط دفاعی خود را تقویت کنند.

به گزارش فوتبالی، آندریاس کریستینسن به طور رایگان به بارسلونا پیوست. در واقع این بازیکن بین سال های 2014 تا 2022 در چلسی حضور داشت و اکنون که قراردادش با آبی ها خاتمه یافته بود، به صورت بازیکن آزاد راهی بارسا شد. شرایط مالی بارسلونا به شکلی است که بیشتر به سراغ جذب بازیکنان رایگان می رود تا هزینه‌ی اولیه بابت خرید آن ها به سایر باشگاه پرداخت نکند.

آنتونیو رودیگر، دیگر مدافع چلسی هم در این تابستان به رئال مادرید پیوسته است. این بازیکن هم با اتمام قراردادش با چلسی به صورت بازیکن آزاد راهی رئال مادرید شد. آنتونیو رودیگر که اهل آلمان است، از لحاظ سنی از کریستینسن بزرگ تر است و 29 سال دارد.

رودیگر و کریستینسن در فصل 2020/21 در لیگ قهرمانان اروپا به همراه چلسی به قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسیدند اما اکنون آن ها در رئال مادرید و بارسلونا باید روبروی هم قرار بگیرند و باید دید که کدام یک از آن ها موفق تر خواهد بود.

1470