رسمی؛ «مالدینی دانمارک»، دومین خرید تابستانی بارسلونا

رسمی؛ «مالدینی دانمارک»، دومین خرید تابستانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بعد از آن که خبر انتقال رایگان فرانک کسیه از میلان را به صورت رسمی اعلام کرد، خبر جذب رایگان آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی را هم در وبسایتش اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، مدافع 26 ساله دانمارکی، تا سال 2026 قرارداد امضا کرد که رقم فسخ قراردادش 500 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن تصمیم گرفت که قراردادش را با چلسی تمدید نکند و رایگان به بارسلونا ملحق شد.

مراسم معارفه کریستنسن در روز پنجشنبه یعنی یک روز بعد از کسیه برگزار خواهد شد.  کریستنسن در آکادمی چلسی رشد کرده است که البته قبل از آن در تیم های اسکویلد برکرود و بروندبی در کشورش بازی کرده است و تجربه دو فصل حضور قرضی در گلادباخ را هم در کارنامه خود دارد. وی یک چمپیونزلیگ، یک لیگ اروپا، یک جام جهانی باشگاه ها، یک لیگ انگلیس، یک جام حذفی و یک سوپرجام اروپا در کارنامه خود دارد و لقب "مالدینی دانمارک" را  از آن خود کسب کرده است. وی پسر استن کریستنسن دروازه بان سابق بروندبی است که تجربه زیادی در مورد حضور در پست دفاع میانی سمت راست دارد. کریستنسن بازیکنی است که در قطع توپ و دفع توپ بسیار سریع عمل می کند و قد 188 سانتی متری‌اش باعث می شود که انرژی و جنگندگی خوبی داشته باشد.

4125