صحبت‌های جالب ستاره بلژیکی در اولین مصاحبه پس از بازگشت به اینتر: به خانه برگشتم!

صحبت‌های جالب ستاره بلژیکی در اولین مصاحبه پس از بازگشت به اینتر: به خانه برگشتم!

پایگاه خبری فوتبالی - روملو لوکاکو تنها پس از یک فصل حضور در چلسی، از این که به اینتر بازگشته بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه اینتر ایتالیا، روملو لوکاکو، مهاجم ۲۹ ساله و ملی‌پوش بلژیکی در مصاحبه با صفحه رسمی نراتزوری نظرات خود را در مورد بازگشت به ایتالیا بیان کرده و قول داد تا هر کاری که می‌تواند انجام دهد و تیم را به سمت موفقیت در زمین مسابقه هدایت کند تا هواداران نراتزوری شاد شوند.

طبق این گزارش، مقامات دو باشگاه اینتر و چلسی بالاخره توانستند برای انتقال روملو لوکاکو مجددا به توافق برسند تا این مهاجم بلژیکی را به خواسته‌اش برسانند و حالا این بازیکن احساس می‌کند که بار دیگر در جایی است که به آن تعلق دارد.

روملو لوکاکو حداقل یک فصل دیگر پیراهن اینتر را بر تن خواهد کرد و از این بابت بسیار خوشحال است. او می‌گوید که این بازگشت یک حس فوق‌العاده است و داستانی که او یک سال پیش با این تیم داشته، برای وی و هواداران بسیار زیبا بوده است.

او هم‌چنین می‌گوید: "اینتر چیزهای زیادی به من داده است و امیدوارم حتی بهتر از قبل برای این تیم بازی کنم. اکنون باید با تیم کار کنم و بیشترین و بهترین توان خود را به کار گیرم."

او در مورد ملاقات مجدد با استیون ژانگ گفت: "ما در مورد چیزهای زیادی صحبت کردیم، در مورد این که چگونه بازگشت به این جا که غیر ممکن به نظر می‌رسید را انجام دادیم و من باید از او جهت اصرار برای انجام این انتقال تشکر کنم. ما این کار را انجام دادیم و من واقعا خوشحالم."

لوکاکو می‌گوید که احساس می‌کند به خانه برگشته است: "خانواده من واقعا از حضور در میلان، در کنار هواداران و هم‌تیمی‌هایم لذت می‌برند." 

گلزن بلژیکی نراتزوری ادامه داد: "همه از روز اول به من کمک کردند. وقتی به انگلیس رفتم، خانه‌ام در میلان را نفروختم و این بدین معناست که دوست داشتم به این تیم برگردم. خوشحالم، فقط می‌خواهم با بچه‌ها به زمین بازگردم و بازی کنم."

لوکاکو در مورد این‌که چه چیزی او را متقاعد کرد که برای بازگشت به اینتر تلاش کند، گفت: "هواداران، هم‌تیمی‌های من و فرصت همکاری با اینزاگی."

سپس ادامه داد: "ما در طول فصل گذشته در تماس بودیم، او با تیم خوب کار می‌کند و من می‌خواهم به او کمک کنم تا عملکرد بهتری داشته باشد."

این مهاجم در پاسخ به این سوال که چقدر می‌خواهد با سرمربی اینتر یعنی سیمونه اینزاگی کار کند، گفت: "خیلی زیاد، زیرا سال گذشته آن‌ها در سطح بالایی بازی می‌کردند. خیلی بد است که آن‌ها اسکودتو را از دست دادند اما دو جام بردند و رشد قابل توجهی داشتند. ما باید این روند را ادامه دهیم. اکنون زمان آن است که در بهترین فرم باشیم و آماده فصل بعد شویم."

زمانی که به او اشاره شد که او در اولین دوره حضورش در نراتزوری تعداد گل‌های قابل توجهی داشته است، پاسخ داد: "بله، اما من بازیکنی انفرادی نیستم و همیشه تیم را در اولویت قرار می‌دهم. من می‌خواهم اینتر برنده شود و برای آن در زمین هر کاری انجام خواهم داد."

این بازیکن ۲۹ ساله بلژیکی در پایان صحبت‌هایش در پیامی به هواداران گفت: "از حضور در این‌جا خوشحالم و می‌خواهم با هواداران و هم‌تیمی‌هایم شادی کنم."

9404