گزارش‌روز؛ تراز مالی اینتر مثبت شد/ نراتزوری چگونه از بحران گذشت؟

گزارش‌روز؛ تراز مالی اینتر مثبت شد/ نراتزوری چگونه از بحران گذشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه اینتر در زمینه ضرر و زیان ها یک رکورد در بین باشگاه های ایتالیایی به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، جلسه سهامداران باشگاه اینتر برای بررسی وضعیت مالی نراتزوری در فصل 2020/2021 یعنی فصل گذشته و قهرمانی افعی ها با مربیگری آنتونیو کونته برگزار شد. مدیریت اینتر اعلام کرد وضعیت مالی این باشگاه به طور جالب توجهی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها و کاهش درآمدهای اسپانسرینگ قرار گرفته است. در فصل ذکر شده، اینتر درآمد 364 میلیون و 700 هزار یورویی داشته (درآمدهای مالی اینتر در فصل 2019-2020 مبلغی در حدود 372.4 میلیون یورو بود) و همچنین ضرر 245 میلیون و 600 هزار یورویی را نیز تجربه کرده که این موضوع، یک رکورد منفی بی سابقه در تاریخ فوتبال ایتالیا به حساب می آید (در فصل 2019-2020 مجموع ضررهای مالی اینتر مبلغی معادل 102 میلیون و 400 هزار یورو ثبت شده بود).

همچنین اینتر اعلام کرد که فروش های تابستانی این باشگاه (اشرف حکیمی و روملو لوکاکو) و عقد قرارداد با اسپانسرهای جدید (لنوو، سوسیوس و دیجیتال بیتس) تأثیر مثبت اقتصادی در مسیر پایداری ایجاد کرده که تاثیر آن در گزارش مالی فصل جاری که دقیقا یک سال بعد اعلام می شود، مشخص خواهد شد).

بازگشایی نسبی استادیوم ها نیز باعث می شود که باشگاه بار دیگر بتواند درآمدهایش را افزایش دهد و در نتیجه ضررها در فصل جاری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

9404