پیش‌بینی ترکیب افتتاحیه فصل منچستریونایتد

پیش‌بینی ترکیب افتتاحیه فصل منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - با انجام قرعه‌کشی فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان، همه در انتظار رونمایی از ترکیب تیم محبوبشان هستند.

به گزارش فوتبالی، لیست بازی‌های منچستر یونایتد برای فصل ۲۰۲۲/۲۳ تایید شد و شیاطین سرخ در اولین بازی مقابل برایتون صف‌آرایی خواهند کرد. این بازی تاریخ هفتم آگوست مصادف با شانزدهم مردادماه در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهد شد و اکنون توجهات به ترکیب اولیه منچستر یونایتد برای این بازی معطوف خواهد بود. 

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید مد نظر قرار گیرد. منچستر یونایتد تا آن زمان چند خرید خواهد داشت؟ (با ارقام فعلی، زیاد نیست). چه کسی در پیش فصل، از شانس خود بهره برده و مربی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اریک تن هاگ تصمیم می‌گیرد از دست کدام بازیکنان خلاص شود؟

ترکیب یونایتد برای بازی اول:

همه این عوامل باید در نظر گرفته شوند و به جای رسیدن به یک ترکیب رویایی متشکل از هفت یا هشت خرید جدید، ما یک بازنگری اولیه و ساده‌ را برای ترکیب در نظر گرفتیم.

احتمالا تابستان یونایتد با چهار یا پنج خرید به پایان خواهد رسید؛ اما با باز بودن پنجره نقل و انتقالات تا یکم سپتامبر امسال، شیاطین سرخ در حال حاضر در مسیری قرار دارند که بازیکنان جدید دیرهنگام به ترکیب تیم اضافه خواهند شد. ما سه خرید را پیش‌بینی می‌کنیم اگر چه با سرعتی که تیم مذاکره کننده شیاطین سرخ پیش گرفته، به راحتی می‌توان گفت ممکن است یکی یا هیچ باشد!

در دروازه، موقعیت داوید دخیا حداقل برای این فصل مطمئن به نظر می‌رسد و ما هیچ تغییری را در چهار مرد خط دفاعی پیش‌بینی نمی‌کنیم حتی اگر به شدت نیاز باشد. ما انتظار داریم یورین تیمبر در آژاکس بماند و یونایتد تا ژانویه یا تابستان آینده منتظر او بماند. این ترکیب چهار نفره متشکل از لوک شاو، هری مگوایر، رافائل واران و دیوگو دالوت خواهد بود و ما پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان ماه آگوست، یک مدافع راست جدید در ترکیب تیم حضور داشته باشد، اما به موقع برای اولین بازی در دسترس نیست.

خط هافبک جایی است که تغییرات واقعی به وجود می‌آیند، نه فرد و نه اسکات مک تومینای در ترکیب نخواهند بود. ما این را بیشتر از سر امیدواری می‌گوییم تا اعتقاد واقعی که منچستر یونایتد قرارداد فرنکی دی یونگ را به پایان خواهد رساند. تایمز گزارش داده مذاکرات ادامه دارد.

به نظر می‌رسد که دی یونگ هافبک جدید تیم باشد و کریستین اریکسن که در حال حاضر بازیکن آزاد است، نقش بازی‌سازی را در کنار او به عهده می‌گیرد؛ برونو فرناندز نیز در ترکیب حضور دارد. خبرنگار نشریه اتلتیک گزارش می‌دهد که یونایتد به بازیکن دانمارکی پیشنهاد امضای قرارداد داده است. این ممکن است مثلثی نباشد که یونایتد بتواند هر هفته بازی کند، اما استعداد کافی بین این سه نفر وجود دارد تا بتوانند در سیستم تن هاگ کار کند.

بهترین گلزن فصل گذشته کریستیانو رونالدو در نوک به همراه جیدون سانچو در سمت چپ و خرید بالقوه جدید یونایتد، آنتونی در جناح راست، خط آتش منچستر یونایتد را تشکیل می‌دهند. Goal برزیل گزارش داده انتظار می‌رود مذاکرات انجام شود.

گفته می‌شود که این بازیکن برزیلی خرید بزرگ هجومی یونایتد است و تعادل بیشتری را برای تیم فراهم می‌کند. انتظار می‌رود تکنیک او در اولین بازی در اولدترافورد درخششی ویژه‌ای داشته باشد.

9404