قول هافبک هلندی به هواداران شياطين‌سرخ: برای همه چیز خواهیم جنگید

قول هافبک هلندی به هواداران شياطين‌سرخ: برای همه چیز خواهیم جنگید

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک هلندی شیاطین سرخ در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، دونی فن ده بیک، هافبک تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط میانی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس در مورد تجربیاتش از فصول گذشته و نگاهش به آینده در این تیم سرخ‌پوش شهر منچستر با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگوی کوتاهی انجام داده که مهم‌ترین قسمت‌های صحبت‌های این بازیکن هلندی شیاطین سرخ را در ادامه می‌خوانید:

"منچستر یونایتد یک باشگاه بزرگ با هواداران بسیار است و پوشیدن پیراهن این تیم همیشه یک حس ویژه است."

"من خیلی خوشحالم که برگشتم. فکر می‌کنم بازی در اورتون تجربه خوبی بود؛ اما مشخصا کمی بدشانس بودم چون دچار مصدومیت‌هایی شدم. بازی‌های زیادی را از دست دادم اما تجربیات زیادی هم کسب کردم."

"این فصل آسانی برای تیم اورتون نبود، زیرا هدف ما در بازی‌ها این بود که از سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کنیم و این چیزی نیست که شما برای باشگاهی مانند اورتون می‌خواهید؛ اما در کل حضور در آن‌جا تجربه بسیار خوبی بود."

"انگیزه من برای فصل جدید این است که تا حد امکان بازی‌های زیادی را انجام بدهم. ما باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم. اگر به فصل گذشته نگاه کنید، می‌بینید که باید در زمينه‌های زیادی پیشرفت کنیم و اگر از همین الان بر روی آن‌ها کار کنیم، آن‌گاه در پایان رقابت‌های فصل خواهیم دید که چه شرایطی داریم. ما برای همه چیز خواهیم جنگید."

9404