نیاز اینتر به فروش بازیکن به نفع شیاطین‌سرخ تمام می‌شود؟

نیاز اینتر به فروش بازیکن به نفع شیاطین‌سرخ تمام می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - نياز اينتر به فروش بازيکنان خود می‌تواند همان سيگنال مورد نياز منچستر يونايتد برای جذب دنزل دامفريز در تابستان امسال باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ شهر میلان، روز گذشته گزارشی از خبرنگار این رسانه ایتالیایی منتشر شد که در آن ادعا شده بود منچستر يونايتد و به ويژه اريک تن‌هاگ، طرفداران بزرگ دنزل دامفريز هستند.

به گفته کالچو مرکاتو، اگر شياطين سرخ بتوانند آرون فن بيساکا را بفروشند، مايل به جذب مدافع افعی‌ها خواهند بود. کالچو مرکاتو اظهارات اخير بپه ماروتا، مدير ورزشی اينتر را بازنشر کرده که در مورد شکست در جذب گليسون برمر به دليل محدوديت‌های مالی اينتر سخن گفته بود.

پيامی که تيم ايتاليایی ارسال می‌کند اين است که آن‌ها بايد قبل از انجام هرگونه خريدی بازيکن بفروشند و اين بدان معناست که بازيکنان اينتر با قيمت مناسب در دسترس خواهند بود.

برنامه آن‌ها اين است که تا ژوئن سال آينده شصت ميليون يورو جمع‌آوری کنند تا حساب‌ها را مرتب کنند و فقط نيکولو بارلا، الساندرو باستونی و لائوتارو مارتينز بازيکنانی هستند که مطلقا فروشی نيستند.

بازيکنی که بيشترين مشتری را دارد، دنزل دامفريز است که تحسين کنندگان زيادی در ليگ برتر دارد. تن‌هاگ يکی از آن‌هاست و منچستر يونايتد برای جذب او در موقعيت برتر قرار دارد.

سرمربی يونايتد اين مدافع را به خوبی می‌شناسد و برای خريد هم‌وطنش به باشگاه فشار می‌آورد تا تابستان امسال به او در اولدترافورد بپيوندد.

اينتر قيمت درخواستی خود را چهل ميليون يورو اعلام کرده است، با توجه به اين‌که دامفريز دوازده ماه پيش با رقم پانزده ميليون يورو به جوزپه مه آتزا آمد.

اين‌که آيا منچستر يونايتد مايل به پرداخت اين رقم هست يا خير، مشخص نيست، اما اگر آن‌ها پيشنهاد منصفانه‌ای ارائه دهند، دامفريز می‌تواند چمدان‌های خود را به مقصد منچستر ببندد.

9404