خوش‌آمد گویی مدافع باسابقه رئال مادرید به دو بازیکن جدید با طعنه زدن به امباپه

خوش‌آمد گویی مدافع باسابقه رئال مادرید به دو بازیکن جدید با طعنه زدن به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال بازیکن باتجربه رئال مادرید به آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی دو خرید جدید این باشگاه خوش آمد گفت. 

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دوست داشت کیلیان امباپه و حتی ارلینگ هالند را به سانتیاگو برنابئو بیاورد، اما آن‌ها در جذب این دو نفر ناکام ماندند و در ادامه اورلین شوامنی از موناکو و آنتونیو رودیگر را به صورت آزاد خریداری کردند. 

به نقل از سایت رسمی رئال مادرید، دنی کارواخال درباره آمدن این دو بازیکن به رئال مادرید گفت: "بازیکنانی مثل آنتونیو و اورلین تصمیم گرفتند به رئال مادرید بیایند، زیرا می‌دانند بودن در این باشگاه بزرگ چه حس و حالی دارد. همه چیز درباره این باشگاه، بزرگ و منحصر به فرد است. آن‌ها به زودی این موارد را تجربه خواهند کرد. کاماوینگا و داوید آلابا موفق به حس کردن آن شدند."

"همچنین برای مسئله کیلیان امباپه، به نظر می‌رسید همه چیز تمام شده و او قرارداد را امضا کرده است. قراردادش در پاریس داشت به اتمام می‌رسید، اما در نهایت ترجیح داد که بماند. این تصمیمی بود که خودش گرفت. او درباره این تصمیم با آدم‌های کنارش صحبت خواهد کرد و به تصمیم همه باید احترام گذاشت. او در پاریس ماند تا با آن‌ها قهرمان چمپیونز لیگ شود."

4416