عکس؛ دو تازه‌وارد رئال مادرید در اردوی پیش‌فصل

عکس؛ دو تازه‌وارد رئال مادرید در اردوی پیش‌فصل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید همچون سایر باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا، اردوی پیش فصل خود را آغاز کرده است و تمرینات بدنسازی و آماده سازی برای فصل 23-2022 پیگیری می شود.

به گزارش فوتبالی، برای فصل پیش رو رئال مادرید فقط دو خرید داشته است : اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر. اولی در خط هافبک بازی می کند و برای خریدنش 20+80 میلیون یورو هزینه شده و دومی به صورت رایگان از چلسی به رئال مادرید آمده است. 

رئال مادرید به بازیکنان حاضر در بازیهای ملی اجازه داده بود که با تاخیر به تمرینات اضافه شوند. امروز علاوه بر دو خرید تابستانی سایر ستارگان رئال همچون مودریچ، آلابا، هازارد و فده والورده نیز به تمرینات اضافه شدند و صبح امروز تست پزشکی دادند. بدین ترتیب آنچلوتی در تمرین نوبت عصر، کل بازیکنانش به جز بنزما که با کمی تاخیر به تیم اضافه می شود را در اختیار خواهد داشت.

رئال مادرید اولین بازی دوستانه پیش فصل خود را در بامداد دوم مرداد مقابل بارسلونا خواهد داشت که خیلی مهم است که تا آن زمان، تیم کارلو در بهترین شرایط خود باشد چرا که ال کلاسیکو حتی در صورت دوستانه بودن هم یک بازی جذاب حساب می شود. این بازی ساعت 7:30 صبح بامداد دوم مرداد به وقت ایران در ورزشگاه آلیجنت در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

4125