ناصر الخلیفی از دلایل رد کردن پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال گفت

ناصر الخلیفی از دلایل رد کردن پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال گفت

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاریسن ژرمن دلایل رد کردن پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال مادرید را فاش کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای این ماه، کیلیان امباپه بالاخره تصمیم نهایی خود را گرفت و قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تا سال 2025 تمدید کرد. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که او با رئال مادرید تمام کرده، اما پیشنهاد سرسام آور الخلیفی در لحظات آخر باعث شد تا نظر امباپه عوض شود و قهرمان جام جهانی 2018 در پارک دو پرنس به کارش ادامه خواهد داد. پرز از چند سال قبل به دنبال جذب امباپه بود و حتی در تابستان 2021 نیز پیشنهاد 180 میلیون یورویی برای پاریسن ژرمن ارسال کرد که با مخالفت الخلیفی روبرو شد. 

به نقل از مارکا، الخلیفی حالا پس از موفقیت در حفظ امباپه، راجع به پیشنهاد سال گذشته رئال مادرید گفت: "من تابستان گذشته پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال مادرید را رد کردم، چون می‌دانستم که کیلیان می‌خواهد در پی‌اس‌جی بماند. من او را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم که او و خانواده‌اش چه می‌خواهند. البته این را بگویم که آن‌ها به خاطر پول نماندند. او انتخاب کرد که در شهر، کشور و باشگاه خودش بازی کند. امباپه به پروژه ما علاقه‌مند بود و او فقط به پیروزی فکر می‌کند."

4416