تهدید پروژه میلان در جذب ستاره لیل با پیشنهاد 30 میلیونی پاری‌سن‌ژرمن

تهدید پروژه میلان در جذب ستاره لیل با پیشنهاد 30 میلیونی پاری‌سن‌ژرمن

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش‌های منابع و رسانه‌های مختلف ایتالیا و فرانسه در روزهای گذشته خبر از بلوکه شدن بازار نقل و انتقالات میلان و تاثیرات تمدید نشدن قرارداد مدیران میانی این تیم می‌دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه فرانسوی Le10Sport، مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن آماده‌اند تا با ارائه یک پیشنهاد 30 میلیون یورویی، رناتو سانچز، ستاره ملی‌پوش و پرتغالی باشگاه لیل فرانسه را از چنگال مقامات و سران تیم ایتالیایی میلان بربایند.

رناتو سانچز، هافبکی است که با قطعی شدن خروج فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و پیوستنش به جمع آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون، مدت‌هاست به روسونری لینک شده است و پیش از این تمامی رسانه‌های ایتالیایی و فرانسوی خبرهای قطعی شدن انتقال هافبک ملی‌پوش و پرتغالی لیل به میلان را تایید کرده بودند و حتی چنین عنوان شده بود که خود این بازیکن نیز با مدیریت باشگاه میلان بر سر مبالغ حقوق و دستمزد و هم‌چنین سایر شرایط روسونری به توافق کامل و نهایی رسیده است.

به نظر می‌رسد که تمدید نشدن قراردادهای پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو نفر از مدیران ارشد میلان با مالکان جدید این باشگاه باعث بلوکه شدن نقل و انتقالات میلانی‌ها شده است.

هم‌چنین یک منبع فرانسوی اعلام می‌کند که مدیریت باشگاه پایتخت‌نشین پاری‌سن‌ژرمن اخیرا برای جذب و به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار، مدافع باشگاه اینتر نیز در تلاش است و اگر این معامله به هر نحو با شکست روبه‌رو شود، آن‌ها پروژه خرید و در اختیار گرفتن اسون بوتمان را به عنوان 'پلن بی' انتخاب کرده‌اند و حالا به نظر می‌رسد که آن‌ها چشم به دیگر هدف نقل و انتقالاتی مقامات میلان یعنی رناتو سانچز دوخته‌اند و آماده‌اند تا یک پیشنهاد 30 میلیون یورویی برای این ملی‌پوش پرتغالی به مدیریت باشگاه لیل ارسال کنند.

9404